poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Najpiekniejszy trening sezonu / Mike

Piotrek ściągnął daszek... Piotrek ściągnął daszek... Piotrek ściągnął daszek. Zbyhoo jedziesz z gościem po całości ja się chętnie przyłącze :)

Dziś przy tak pięknych okolicznościach przyrody udaliśmy się z Piotrem na rozjazd po maratonie w Chodzieży. Z racji że " Marian " jest niedysponowany pojechaliśmy na rowerach szosowych... a propopo Piotrek ściągnął daszek... Piotrek ściągnął daszek... Piotrek ściągnął daszek :)

W planie spokojna jazda i taka w sumie była wiatr wiał ale przeszkadzał jakby mniej. Udało się nawet utrzymać przyzwoite tempo. W Czarnkowie udało się namówić Piotra ( ma tydzień regeneracji ) na jeden podjazd
"ścianki". Musze przyznać że poszło zadziwiająco dobrze i łatwo. Albo jest w tym roku bardziej płaska, albo ja mocniejszy... nie bez znaczenia jest też inny sztywniejszy rower :). A potem powrót do Szamotuł przez Obrzycko i Wronki.

Jak napisałem w tytule było cudownie i bardzo przyjemnie, do tego wyborowe towarzystwo no i te rozmowy... gdyby ktoś nasz słyszał to by sobie pomyślał co za debile o czym oni rozmawiają :)

Niektórzy nazwali by ten trening "przepięknym długim Rejsem"... rany Tomek jak mogłeś użyć słowa Rejs? przecież to nawet głupio brzmi! I ściągnij te odblaski :)

3h 25min 23sec

Hr avg 146, Hr max 191, dist 113km, spd avg 33,52km/h, asc 210, kcal 2323, zmęczenie 4

P.S. PIO_TREK dziękuje za rozmowę…

19 komentarzy:

  1. PIO_TREK ściągnął daszek, a Mike miał rozładowany telefon i nie zabrał kamery :)
    PIO_TREK ściągnął daszek, a Mike nie ma dowodu :)

    Taki piękny trening, a Ty Mike nie zabrałeś kamery :)
    To jest gorsze niż nie zabrać wędki na kajak, i być pięć lat po ślubie :) :) :)

    PIO_TREK ściągnął daszek ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo nie wiedzialem że Piotrek ściągnął daszek...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem juz prawie 6 lat po ślubie... i co i Ci głupio:) a Piotrek ściągnął daszek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotr kur... błędy ortograficzne możesz poprawiac ale nie sposób w jaki pisze! Jak pisze Szamo to ma byc Szamo a nie Szamotuły jak jeszcze raz zaingerujesz w treść posta to inaczej sobie pogadamy! ZROZUMIANO?

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm po wyprawie na Dorsze zrozumiesz dlaczego porównałem jazde rowerem do rejsu ale jak to mowia starzy wedkarze (nie mylic z RYBAKAMI ktorzy lowia sieciami) to trzeba przezyc by zrozumiec. Co do odblasków odnosze wrazenie ze mi ich zazdroscisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak mozna zapomniec kamery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To był najcudowniejszy trening, a Mike nie zabrał kamery :)
    P.S.
    Mike, mieszkasz w Szamotułach, a nie Szamo!
    Szamo brzmi gorzej niż "rejs" :) (bez urazy)
    Zresztą pisz jak chcesz, ja swoje zdanie wyraziłem

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze odblasków za 12.50zł. Człowieku to jest wiocha, widziałeś żeby Piotrek znany z zamiłowania do lansu uzywał odblasków. Tomaszu należy równać do najlepszych...

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie sa bezcenne wplywaja na moje bezpieczenstwo. dzisiaj wracajac z REJSU po miescie z moim synem dodam ze bylo juz ciemno byly naprawde przydatne. Rozwazam jeszcze montaz dynama i swiatel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odblaski to podstawa, dziś trening o 20:

    Lampki, kamizelka firmy 3M ®, taśmy odblaskowe Scotchlite 8710 3M z poliuretanu powlekanego elastomerem i szklanymi kuleczkami.....
    czołówki brakowało.

    Równaj do najlepszych!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chociaz ktos mnie rozumie :) wlasnie Mike rownaj do najlepszych, on ma jakis kompleks bo z jego rowerem nie bylo odblaskow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piotrek gratuluję, czułeś poprawę na aerodynamice? :)
    Teraz tylko telewizorki od XT-ków i nie będę Cię w stanie zagiąć! Będzie 100% lansu!
    Bo jakby nie patrzeć to w Chodzieży raczej na nie nie patrzyłeś skoro przekrzyżowałeś:)

    Zazdroszczę Wam treningu! Musze zreanimować moją szosówkę teraz przez Was.. Tak mnie natchnęliście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuzynie ty miałeśz nim pojechać, wyśmiać, szydzić, ciągnąć łocha... co się dzieje z tą rodzina!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wojtek podeśli nam fotke swojego roweru. Jestem ciekaw czy są tam na kołach i pedałach i na sztycy odblaski?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbyszek!
    Gdy się ma taki wielki łeb jak ja to zdjęcię daszku w niczym nie pomoże :)
    Nie wspomne już o tym jak wielki łeb wpływa na umieszczenie środka ciężkości :)
    Odnośnie telewizorków, to chyba mnie przekonałeś !
    Wprawdzie moim zdaniem defekt bardziej powstał z powodu krótkiego łańcucha.
    Z przodu miałem blat, a z tyłu największą koronkę, łańcuch był z krótki i maksymalnie naciagnął przerzutkę.
    Przynajmniej tak mi się wydaje :)
    P.S.
    Fakt faktem że w manetkach jeszcze troche się mylę !
    Czekam na opinie fachowca ?

    Odnośnie szosy!
    Po wczorajszym treningu stwierdziłem że gdybym miał wybierać (tylko szosa czy tylko MTB),to bym nie potrafił!
    Niestety Mike nie zabrał kamery i nie mam dowodów na piękno szosy :)
    ...a wczoraj był po prostu ZAJEBIŚCIE !!!

    Mike!
    Chyba miałeś wczoraj nieciekawy horoskop, tak Ci wszyscy jechali :) Nawet rodzina!
    Odnośnie odblasków!
    Jakaby rower miał być beż odblasków to by go tak produkowali :)

    ...a po za tym nawet osoba skadająca rower (czyt. MIKE) ich nie zdjeła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piotrek twoja argumentacja jest żałosna: Skoro odblaski sa po tak się produkuje rowery to dlaczego ty ich nie masz? I nie ściemniaj że rower montowałeść z części.
    Nie jestem właścicielem roweru tomka więć nie mi odkrecać od niego odblaski. to tak jakby ktoś w salonie samochodowym pościągał folie zabezpieczające bez zgody właściciela. a z foliami na siedzeniach się przeciesz nie jeżdzi.

    I o moją karme się nie martw jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj z Ania doszlismy do wniosku aby zakonczyc temat odblaskow kupimy je Mike'owi na urodziny. Z tresci postow wynika ze czuje sie gorszy z tego powodu ze jego rower nie byl w nie wyposazony atakujac innych ze to obciach, etcetera stara sie odwrocic uwage od swojego roweru ktory odblaskow nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aha dziekuje Piotrek za ostatnie zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dokładnie po 4 na każde koło żeby był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń