środa, 20 kwietnia 2011

Dzień 91 / PIO_TREK

Przed treningiem: Ćwiczenia siłowe ( 6 serii x 3 ćwiczenia x 20 powtórzeń )

Dzisiaj na rowerze szosowym wyjechałem na trening regeneracyjny. W założeniu w strefie S1 ( 112- 138 )
Trasa wycieczki prowadziła przez:

Szamotuły - Oborniki - Objezierze - Kowalewko - Nieczajna - Lulin - Pamiątkowo - Kąsinowo - Szamotuły

Pogoda dzisiaj była wyśmienita; bezchmurne niebo, słoneczko i przyjemna temperatura :) 
Po prostu idealnie!
Niby ciepło i sucho, a na polach jeszcze woda stoi :)
P.S.
W tym miejscu chciałbym bardzo podziękować mojej Kochanej Teściowej ( czyt. Mamie 2 ), za sprezentowanie mi telefonu :) Dzięki niemu znowu mogę robić zdjęcia na treningach. Mamusiu dziękuję !!!

W sumie pokonałem 44,43 km w czasie 1h 23min ze średnią prędkością 32,17 km/h ,
HR śr 136, HR max 157 , Spalone kalorie: 949 kcal
Temp; 18 °C , Wiatr ; 13 km/h

3 komentarze:

  1. Pio_trek idziemy jutro na trening razem. Od rana z Tomkiem "Odblaskiem" naprawiamy kajak ale popo możemy razem popedałować. Ja mam w planie P1, pomyśl jak to połączyć z twoim planem... wezme kamere:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "wezme kamere" a na kajak nie zabrał :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Tomek! Ta kamera jest chyba pożyczona :)
    ... albo to model; FATAMORGANA HD :)

    P.S.
    Dajmy już mu spokój!!!



    2 dni później....




    Mike nie zabrał kamery :) :)

    OdpowiedzUsuń