wtorek, 12 kwietnia 2011

Dzień 86 / PIO_TREK

Przed treningiem: Ćwiczenia siłowe ( 7 serii x 3 ćwiczenia x 20 powtórzeń  );

Na trening wybrałem się dzisiaj do Czarnkowa, żeby wykonać interwały na podjazdach. Dojazd do Czarnkowa  spokojnie raczej z bocznym wiatrem. Po drodze złapała mnie lekka mżawka, która później zamieniła się w lekki deszcz. Pierwszy długi podjazd z Lubasza do miejscowości Dębe, później zjazd do Czarnkowa, nawrót i kolejny długi podjazd do miejscowości Dębe, który powtórzyłem pięć razy.
W drodze powrotnej bufet ( napój isostar + wyciskany "kompot" isostar ) przy sklepie kolegi "Whiskas-a" w Lubaszu. Dalsza droga prowadziła ponownie przez Klempicz, Obrzycko do Szamotuł  i zakończyła się długim sprintem na ulicach Grodu Halszki po którym wróciłem spokojnie do domu.
P.S.
W momencie w którym zaczął padać deszcz, temperatura zaczęła się obniżać i dość mocno się wychłodziłem.
Zielonego Matiza PCT w Czarnkowie nie zauważyłem  :)

A3 - Interwały na podjazdach

Po dokładnej rozgrzewce wybierz się na stroma trasę w terenie. Podjazd powinien zajmować około 3 minut. Wykonaj od 4 do 6 podjazdów. Cały czas siedź na siodełku. Częstotliwość pedałowania powinna być wyższa niż zwykle na podjazdach. Odpoczywaj spokojnie pedałując w czasie zjazdu i u podnóża podjazdu przez 3 minuty. w czasie całego ćwiczenia podjazdy w sumie powinny zająć od 9 do 18 minut.

W sumie pokonałem 95,20 km w czasie 3h 5min ze średnią prędkością 30,80 km/h ,
HR śr 138, HR max 165 , Spalone kalorie: 2127 kcal
Temp; 9 °C , Wiatr ; 24 km/h ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz