środa, 27 kwietnia 2011

Moja głupota / Tomek

To że milczę na blogu, nie oznacza ze treningi rowerowe odstawiłem na boczny tor :)
Ostatnie dni pokazały mi ze Puszcza Zielonka nie jest pierwszym lepszym zagajnikiem, a wydawało mi się że znam ten lasek :)
Na jednym z ostatnich rejsów na trasie; Rakownia - Maruszka - Bednary, znalazłem ciekawe drzewo.
Fotka poniżej. Chociaż fota nie oddaje jego wielkości i piękna, to z bliska wyglądało fantastycznia jakby za chwile miało do końca pęknąć :)


Wczoraj na godzinę 19 umówiony byłem na piłkę. Na boisko muszę dojechać ok 5 km, postanowiłem udać się na nie przez las zahaczając o jezioro Bolechowskie. Będąc już nad jeziorem, postanowiłem je objechać dookoła.
Droga początkowo dobra, zaczęła się zwężać, jezioro w pewnym momencie zniknęło i nie wiedziałem gdzie jestem? :) Wiedziałem że mam jeszcze 30 minut aby dojechać na boisko. Postanowiłem jechać przed siebie. Gdzieś wyjadę :)  W pewnym momencie patrzę; w środku lasu siedzi koleś na gałęzi, jak się później okazało bardzo daleko od jakichkolwiek zabudowań. Nie wiem czy był to jakiś bezdomny, czy może kłusownik?
A może szukał swojej gałęzi? Nie wiem. W końcu wyjechałem przy jednostce Wojskowej w Trzaskowie, dotarłem na boisko, zagrałem w piłkę wypluwając prawie płuca :)  Na koniec postanowiłem się zmierzyć z kolegą który jechał samochodem a ja rowerem do Rakowni. Tyle tylko że ja skrótami.
Oczywiście była to najgłupsza decyzja jaka mogłem podjąć :)

8 komentarzy:

  1. Dlaczego najgłupsza ?
    Jaka jest puenta ?

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj siedze w domu caly obolaly, straszne zakwasy a od rana myslalem ze dostane zawalu wczoraj po porocie do domu nie moglem nabrac powietrza tak strasznie mnie dusilo, chyba przeciazylem organizm :) tak fatalnie sie jeszcze nie czulem

    OdpowiedzUsuń
  3. To znaczy że jechałeś wczoraj powyżej progu !
    Bardzo dobrze.
    Musisz tak trenować częściej, ale nie codziennie :)
    Zakwasy masz dlatego, że od razu po sprincie "usiadłeś" w domu, zamiast spokojnie przejechać się jeszcze przez 10 minut.
    Spokojnie za tydzień wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok zobaczymy :)
    odbiegajac od tematu dzisiaj zmierzylem sie ale wymiarów nie bede podawal zamawiam XXL :) powiedz mi ile kasy mam Ci przelac ?? Zaraz Ci jeszcze napisze jaki wzor

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.bike-jersey.com/bike-team-jersey/trek-bike-jersey/2005-trek-discovery-team-cycling-jersey-and-shorts-kit.html#

    OdpowiedzUsuń
  6. Zeby nie było Ewelina dokonala wyboru :) w tak zwanym miedzyczasie zalatwiamy stroje Great Poland Bike Team narazie grafik przygotowuje projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok! Odezwę się jak zamówię :)
    Zamówię Ci jednak wersję ze spodenkami na szelkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i fajna historia:) Pio_trek ma racje organizm musi mieć czas by się wystudzić i spalić negatywne efekty wysiłku... Ale widze że poczułeś wyscigowego bakcyla, co mnie i połowe ludności tego kraju bardzo cieszy:)

    OdpowiedzUsuń