sobota, 2 kwietnia 2011

Dzień 79 / Pierwsza "100" w 2011 roku / PIO_TREK

Przed treningiem: Ćwiczenia siłowe ( 6 serii x 3 ćwiczenia x 20 powtórzeń  )

Na dzisiejszy trening wybrałem się pierwszy raz w tym roku do Łężeczek, ponieważ zaplanowane miałem powtórzenia interwałów na podjazdach. 
Trasa przebiegała przez; 
Szamotuły - Ostroróg - Dobrojewo - Wróblewo - Izdebno - Chrzypsko Wielkie - Łężeczki - Gnuszyn - Nojewo - Binino - Nowa Wieś - Samołęż _ Ordzin - Szamotuły
W czasie dojazdu do Łężeczek wykonałem cztery powtórzenia tempówek interwałowych trwających 5min w strefie tętna S3 ( 152- 158 ), z przerwami na odpoczynek 10 minut. Z kolei w samych Łężeczkach wykonałem serię pięciu podjazdów od "siodła" przy sklepie do punktu widokowego. Po każdym podjeździe następował krótki rozjazd i zjazd od "siodła" przy sklepie. Kończąc zaplanowane zadanie na punkcie widokowym urządziłem sobie jeszcze mały bufet ( 2 batony + isostar ) i wyruszyłem w drogę powrotną do Szamotuł. Po dojeździe do grodu Halszki wykonałem na jego ulicach ok 15 minutowy rozjazd i wróciłem do domu. 

A3 - Interwały na podjazdach

Po dokładnej rozgrzewce wybierz się na stroma trasę w terenie. Podjazd powinien zajmować około 3 minut. Wykonaj od 4 do 6 podjazdów. Cały czas siedź na siodełku. Częstotliwość pedałowania powinna być wyższa niż zwykle na podjazdach. Intensywność w strefie tętna 5b ( 174-179 ). odpoczywaj spokojnie pedałując w czasie zjazdu i u podnóża podjazdu przez 3 minuty. w czasie całego ćwiczenia podjazdy w sumie powinny zająć od 9 do 18 minut.

W sumie pokonałem 100,21 km w czasie 3h 14min ze średnią prędkością 31,10 km/h ,
HR śr 138, HR max 164 , Spalone kalorie: 1884 kcal
Temp; 14 °C , Wiatr ; 6 km/h ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz