wtorek, 19 kwietnia 2011

Ale zima była... / Mike

Dziś po długich wachaniach, udałem się na trening na rowerze górskim. W kierunku Obornik później na północ w kierunku Tarnówka i z tamtąd do Obrzycka i tradycyjną trasą do Szamo( jak mi Wielki Moderator zmieni na Szamotuły do wylatuje z roboty… ). Cały trening praktycznie pod wiatr. Nie wiem jak Wiatr to robi, ale w lesie kręcił tak mocno że cały czas przeszkadzał.

Jadąc przez lasy na północ od Obornik doszedłem do wniosku była niezła zima, bo drogowcy tyle piachu wysypali… 90% treningu w terenie i 90% z tych 90% to tony piachu. Nawet droga która jeszcze nie tak dawno była twardą równą i szybką, teraz przypominała plaże nie opodal Łeby! Masakra przez duże M.
Tak więc dzisiaj trening wytrzymałości oraz umiejętności technicznych na plaży. Oponki Gato są super… ale na błoto, w piachu rzuca na wszystkie strony i jak choćby na moment straci się rytm pedałowania i tempo, to zasysają się i jest po zabawie.


Plaża
  W ogóle jakoś tak ciężko mi się jechało… tempo było całkiem całkiem ale brakowało świeżości.

Kojarzycie artystę o pseudonimie Moby taki ogolony na łyso w okularach tworzący spokojne melodyjne czasami nawet lekko pedal… kawałki? No to dziś na treningu słuchałem sobie jego seta i pierwsza połowa to prawdziwa rzeźnia nie dało się momentami tego słuchać. Wielbiciele marki BMW ( zwłaszcza tzw „kwadratów” ) oraz bywalcy kultowej dychy na polanie w Dęborzycach ( niegdyś kultowa dyskoteka w okolicach Szamotuł ) byliby szczęśliwi słuchając tego :)

Pogoda przepiękna i mimo piachu było w lesie  bardzo urokliwie.

A bym zapomniał po drodze odkryłem inwazje przeprowadzaną przez Leśnie Łodzie Podwodne co widać na poniższych zdjęciach.
Flota Leśnych Łodzi Podwodnych...

To juz jakaś ofensywa...
Już prawie pod domem zatrzymała mnie drogówka… za jazdę po pasach. Noga ładnie się kręciła to co miałem hamować? Ale skonczyło się na miłej pogawędce…

2h 53min 02s

Hr avg 146, Hr max 168, dist 69.3km, spd avg 25.3km/h, asc 120, kcal 1882, zmęczenie 7
Myśl dnia: Porozmawiajmy o Świnach i Samochodach…

3 komentarze:

  1. Kurcze!
    Otworzyli nową stocznie, i nic mi nie powiedzieli !!!
    Musisz mnie tam zabrać. Już ja z nimi pogadam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki Moderatorze nie wpierda... mi sie w tekst.Po raz ostani prosze! I w dupie mam czy ktoś zakuma co to Szamo... Mój post moja sprawa!

    OdpowiedzUsuń