czwartek, 21 kwietnia 2011

Dzień 92 / PIO_TREK

Przed treningiem: Ćwiczenia siłowe ( 7 serii x 3 ćwiczenia x 20 powtórzeń )

Kolejny trening regeneracyjny na rowerze szosowym z założenia w strefie S1 ( 112- 138 )

Trasa podróży  prawie taka sama jak wczoraj, z małą modyfikacją i troszkę dłuższa.

Szamotuły - Oborniki - Objezierze- Ślepuchowo - Górka - Lulin - Pamiątkowo - Kąsinowo - Radzyny - Piaskowo - Kępa -Szamotuły
- Ludwikowo - Szamotuły 

Pogoda dzisiaj znowu była wyśmienita; bezchmurne niebo, słoneczko i przyjemna temperatura :) 
Ze względu na tak piękne warunki pogodowe do każdego treningu dokładam pół godziny jazdy więcej.
Jeździ się teraz cudownie, jest po prostu idealnie! No prawie idealnie bo jeżdżę samotnie. 

Wprawdzie Mike, namawiał mnie na wspólny trening, ale musiałem zrezygnować bo mam regenerację.
Więc albo ja bym go hamował, albo on mnie poganiał.
Sorry braciszku! W przyszłym tygodniu razem wyskoczymy dotrzeć nowe napędy :)

Mała galeria z dzisiejszego treningu:
Stare gospodarstwo rybne nad zalewem koło Objezierza.
Okolice Objezierza to Dolina Samicy
Trek nad zalewem w Radzynach.

Prawie artystycznie ;)
W sumie pokonałem 60,97 km w czasie 2h 01min ze średnią prędkością 30,15 km/h ,
HR śr 129, HR max 163 , Spalone kalorie: 1273 kcal
Temp; 19 °C , Wiatr ; 14 km/h

3 komentarze:

  1. Niestety przyszły tydzien pdpada jeśli chodzi o wspólne treningi. Ma mam w planie tydzień regeneracji...

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a objazd trasy w Barlinku?

    OdpowiedzUsuń