niedziela, 20 marca 2011

Treningi na rowerze spiningowym - podsumowanie / PIO_TREK

Zgodnie z założeniami treningowymi, na jutro przewidziany mam pierwszy trening na świeżym powietrzu. Tydzień regenaracji, który się dla mnie jutro rozpoczyna jest odpowiednim momentem zeby łagodnie przesiaść się z roweru spiningowego na rower "tradycyjny". Mam nadzieje że pogoda dopisze i pierwszy trening odbędę w pięknych okolicznościach przyrody :)

Zresztą jak mawia Zbyszek;  "Nie ma złej pogody, sa źle ubrani ludzie"

Zaczynając nowy etap, a kończąc stary należy podsumować dotychczasowe dokonania :)
Przygotowania do sezonu 2011, rozpocząłem 6 grudnia i do dnia dzisiejszego odbyłem 70 treningów.
Szczeście mi sprzyjało i obyło się bez chrób czy konieczności rezygnowania z treningów.
Założony plan został wykonany w 100% i to mnie najbardziej cieszy :)

Grudzień
18 dni treningowych   / 29,5 h na rowerze / 13,5 h "siłowni"   /  24 109kcal

Styczeń
20 dni treningowych   / 31,5 h na rowerze / 15 h    "siłowni"   / 26 398 kcal

Luty
19 dni treningowych   / 31,5 h na rowerze / 13,5 h "siłowni"   / 23 890 kcal

Marzec
13 dni treningowych   / 29,5 h na rowerze / 9,5 h   "siłowni"  / 19 836 kcal

Suma
70 dni treningowych  / 122 h na rowerze / 51,5 h "siłowni" / 94 220 kcal

P.S.
... a teraz to co niektórych najbardziej ucieszy :)

DO ZOBACZENIA NA WSPÓLNYCH TRENINGACH !

4 komentarze:

  1. To będzie wielki dzień!

    na pewno przyda się przed jutrem:

    http://www.tipy.pl/artykul_3685,jak-bezpiecznie-jezdzic-na-rowerze.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Wojtek :)
    Zapoznałem się szczegółowo z tym artykułem.
    Myślę ze najbezpieczniej bedzie jak pierwszy trening przejeżdże godzinkę po podwórku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jade dziś do hurtowni w Rokietnicy. Może boczne kółka kupić dla Ciebie... Wiesz lepiej nie ryzykowac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź mi Mike, dwie pary !
    Na przód też się przydadzą :)
    Jak by mieli to weź też "L" (Lekkomyślni) z nauki jazdy.

    OdpowiedzUsuń