piątek, 25 marca 2011

Dzień 74 / PIO_TREK

Przed treningiem: Ćwiczenia siłowe ( 7 serii x 3 ćwiczenia x 20 powtórzeń  );

Dzisiejszą "rundę" wykonałem ponownie na rowerze szosowym ( Trek MTB nadal na warsztacie ...). 
Trasa treningu przebiegała po dwóch stronach rzeki Warty; 
Szamotuły - Oborniki - Kiszewo - Obrzycko - Szamotyły
W związku z tym że cały czas trwa tydzień regeneracji, starałem się nie wychodzić ze strefy S2 ( 139-151 ).
Do Obornik z wiatrem, odcinek Oborniki-Obrzycko pod wiatr, dalej do Szamotuł raczej z wiatrem.
Po do jeździe do miasta Halszki, wykonałem ok. 20 minutowy rozjazd jego ulicami i wróciłem do domu.
Dzisiaj "odczuwalnie" było dużo chłodniej niż wczoraj i nadal utrzymywał się silny wiatr, mimo to trening zaliczam do przyjemnych :) 

W sumie pokonałem 59,17 km w czasie 1h 48min ze średnią prędkością 32,85 km/h ,
HR śr 137, HR max 153 , Spalone kalorie: 1032 kcal
Temp; 8 °C , Wiatr ; 23 km/h ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz