piątek, 11 marca 2011

Owoce / Tomek

Powiedźcie mi Panowie coś na temat owoców ? Z tego co czytałem jedni twierdzą ze owoce wieczorem są nie wskazane, inni że jak najbardziej. Ja pewnie tak od razu nie przejde na tak radykalną dietę jak wy, ale będę się starał. Całkowicie odrzuciłem wieprzowinę, staram się jeść głównie nabial i drób. Niemniej jednak wieczorkiem tak do 19 lubie zagryść jakiegoś banana, pomarańcz czy grejfruta :) Co o tym sądzicie ???

P.S.
Dzisiaj zapadła decyzja dotycząca zakupu roweru. Dzięki Mike za pomoc i wyjaśnienia. Tak jak Ci pisalem  na początek wybrałem :

Trek 3900 DISC

1 komentarz:

  1. Generalnie przychylam się do poglądu Mike-a, że należy spożywać produkty o niskim indeksie glikemicznym. Wtedy nie masza huśtawek (skoków) cukru we krwi. Dotyczy to także owoców.
    Tutaj znajdziesz wartości IG w różnych produktach;

    http://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/1,101460,2157075.html

    http://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/1,101460,8542553,Indeks_glikemiczny___jak_sie_nim_poslugiwac_.html

    Poszukaj te owoce mające niski IG a zarazem, które lubisz i problem rozwiązany ;)

    OdpowiedzUsuń