wtorek, 22 marca 2011

Dzień 72 / PIO_TREK

Przed treningiem: Ćwiczenia siłowe ( 7 serii x 3 ćwiczenia x 20 powtórzeń ) ;

Dzisiejszy trening przy pięknej pogodzie wykonałem na rowerze szosowym. W tym celu pokonałem trasę; Szamotuły - Obrzycko - Piotrowo - Wronki - Samołęż - Szamotuły - Ludwikowo - Szamotuły. 
Pierwszą część trasy pokonywałem pod wiatr lub z wiatrem przeszkadzającym. Z Wronek do Szamotuł gnałem z wiatrem, pozostając "cały czas" w strefie S1 (112 -138). Na koniec żeby dopełnić 1,5h trening 
( ... w Szamotułach byłem za wcześnie ), pojechałem na rozjazd do Ludwikowa i z powrotem do domu.

W sumie pokonałem 50,06 km w czasie 1h 33min ze średnią prędkością 32,22 km/h ,
HR śr 134, HR max 145 , Spalone kalorie: 826 kcal
Temp; 14°C , Wiatr ; 26 km/h , 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz