piątek, 13 maja 2011

Nowy kokpit "Mariana" / PIO_TREK

Na imieniny od Ani & Mike-a dostałem w prezencie;

kierownicę Ritchey WCS "WET BLACK"

... a że stary mostek niestety do niej nie pasował :) , zamówiłem na "Alledrogo" używany mostek ( oczywiście w wersji "WET BLACK"  i wczoraj zabrałem się za montaż nowego kokpitu przy "Marianie".
Aktualnie jeździłem na mostku o długości ( 120 mm ) pożyczonym od Mike-a, a teraz kupiłem mostek o długości ( 100 mm ), bo myślałem że na urodziny właśnie taki kupiliśmy Mike-owi. Okazało się jednak że Mike ma 110 mm :(
Po zmontowaniu nowego kokpitu, mimo że mostek jest krótszy, to pozycja jest podobna bo kierownica jest około 30 mm szersza i "bardziej prosta" od poprzedniej ...
Mam nadzieje że przez to płuca udostępnią swoje rezerwy dzięki większemu otwarciu klatki piersiowej :)
O odczuciach z jazdy napiszę po maratonie w Sulechowie, bo wtedy wykonam pierwszą jazdę testową ...

Mała galeria z montażu z demontażu starego i montażu nowego kokpitu przy "Marianie" ...












P.S.
Dziekuję za wspaniały prezent Ani i Mike-owi !!!
Teraz "poluję" na Allegro za używaną sztycę Ritchey Carbon WCS ( 30,6 ) :)

1 komentarz:

  1. No no no, bolid coraz lepszy! Super się ten Ritchey prezentuje, wet black i wszystko jasne. Szerokość 660mm? Jedynie jakąś karbonową podkładkę pod mostek by się przydało wcisnąć.
    Coś czuję że będzie ściganie w Sulechowie. Wiem że bedzie Kaiser, Sebastian Swat i paru innych napieratorów z Poznania.

    PS: Tylko ciągle te telewizorki:P

    OdpowiedzUsuń