poniedziałek, 9 maja 2011

Kwas i ból / Mike

Decyzja o dwóch regeneracyjnych treningach w weekend była dobrą decyzją. Odpocząłem i dziś nóżki kręciły super. Niestety praktycznie cały trening pod wiatr, z Obornik do Wronek powinno teoretycznie wiać w plecy ale jakoś w dolinie Warty i w lesie strasznie kręciło...

Dziś było dużo zakwaszania i bólu. Robiłem ćwiczenie A1 Interwały wytrzymałościowe w 5 strefie. W sumie wykonałem 6 powtórzeń po 5min z podobnymi przerwami. A dodatkowo interwały na podjazdach również w strefie 5.

Mięśnie bolały jak jasna cholera i do tego ten wiatr... najważniejsze że wykonałem więcej powtórzeń niż planowałem :) Cały czas pilnowałem by jechać płynnie, równo kręcić pełne obroty korbami i nie rzucać się na rowerze, co przy tym tętnie i obciążeniu nie było łatwe.

Jestem zadowolony z dzisiejszych ćwiczeń bo ostatnio na szosie jakoś nie mogłem wkręcić się do 5 strefy.

Z Wronek do Szamotuł wytrzymałość w 3 i 4 strefie na zakwaszonych nogach i pod wiatr.

W tym tygodniu w planie jeszcze kilka trudnych treningów zakończonych startem w Sulechowie a potem czas odpocząć przed Gnieznem.

Myśl dnia: Łażenie po krzakach dodaje skrzydeł...

Hr avg 154, Hr max 180, asc 160m, dist 83km, spd avg 33.4km/h, kcal 1859, zmęczenie 7

7 komentarzy:

  1. W przyszlym tygodniu odpoczniesz w piatek, dzisiaj dzwoniłem do Kapitana jak pogoda sie nie zmieni to w piatek wyplywamy z Darłówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak odpoczne... akurat rzygać będe czały czas! Ale co tam raz sie żyje... Prawda!

    OdpowiedzUsuń
  3. .... ale nogi odpoczna - nikt nie mowiel ze bedzie latwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno zamiast kutrem, płyniemy rowerem wodnym :)
    Będzie ciekawa sztafeta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopaki,
    planuje start na zawodach z cyklu Kaczmarek GPX. Najbliższa niedziela 15.05 Sulechów. DO środy opłata 35zł. Myślałem o mini ale pewnie pojadę mega bo wychodzi około 3h jazdy. Będzie to start na przepalenie przed Akad Mistrz Pl na Cytadeli dla mnie.
    Dajcie znać.

    OdpowiedzUsuń
  6. aha, i w sumie to mogę wystartować jako GPBT jeśli by wam zależało na "punktach".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja startuje... W sumie to chce wystartowac w całym cyklu z pominienciem jednego wyścigu bo pokrywa się GP Wlkp.

    Jeżeli chodzi o start w ramach GPBT to Jeśli Wielki Moderator wyrazi zgodę to ja jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń