środa, 4 maja 2011

Góry Pilis i okolice Budapesztu / Gabor

Miesiąc temu w Budapeszcie było zajebiście :)
Trzy godziny jazdy z bratem i kumplami po okolicach Budapesztu.

Mój "prowizoryczny" rower od mojego brata. On One Scandal 29er
Po co ten most ? Brud jest lepszy !
1.5 godzinny podjazd na Dobogoko około 700m.
Na szczycie. Jozsi , Balazs , Bertold i Ja.
Dunaj u stóp gór  i wiele innych szczytów w górach Pilis.
Mój brat Jozsi i Ja.
Super kamienista serpentyna, o długości około 3-4 kilometrów.
Budapeszt jest niezwykłym rajem dla rowerzystów górskich.

Szczerze polecam!

3 komentarze:

  1. Piękna okolica Gabor.
    Tylko pozazdrościć wycieczki.
    Super podjazdy i twarde szutrowe drogi.
    Nie to co nasze wielkopolskie piachy!
    Wszyscy przyjeżdżający do nas na maratony od razu się w nich "zakochują" :)

    P.S.
    I zacznijcie z bratem w końcu jeść! "Szczypiorki"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabor super foto relacja, zejebisty teren do jazdy na rowerze.. Teraz odpowiedz mi na jedno pytanie: Nie czy lecz kiedy mnie tam zabierzesz!
    Co do komentarza Pio_trka: Znasz może sposób na przekazanie Twojego I Twojego Brata metabolizmu innej osobie... no na przykład mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co wy mówicie? Ja jestem tak gruby jak świnia, wy jesteście "szczypiorkami"!:)
    Ja ostatnio tak patrze na piasek jak to był podjazd w górach. Więc ja już też "zakochałem" sie z piachem.

    OdpowiedzUsuń