czwartek, 19 maja 2011

Dzień 110 / PIO_TREK

Ostatni trening przed niedzielnym drugim maratonem z serii Grand Prix Wielkopolski MTB w Gnieźnie.
Około godziny 10.30 wskoczyłem na "Mariana" by wykonać spokojną równa jazdę, bez "podcinania" nóg.
W tym celu wybrałem trasę leśnymi duktami ;

Szamotuły - Gałowo - Jastrowo - Ostolesie - Koźle - Zajączkowo - Koźle - Ostrolesie - Jastrowo - Szamotuły

Dzień dzisiaj był bardzo ciepły, więc jazda w lesie była dobrym pomysłem bo prawie cały trening  przejechałem w cieniu. Po drodze zatrzymałem się i zrobiłem kilka zdjęć.





P.S.
Dzisiaj trening krótki ponieważ popołudniu wraz z Mike-m wyruszamy na Bałtyk łowić dorsze.
Będzie ciekawie :) Kolarze na kutrze !
Relacja na blogu wkrótce ...

W sumie pokonałem 44,37 km w czasie 1h 35min ze średnią prędkością 28,04 km/h ,
HR śr 146 , HR max 168 , Spalone kalorie: 1193 kcal
Temp; 26 °C , Wiatr ; 10 km/h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz