poniedziałek, 19 marca 2012

Lekki i lyżejszy! /Gabor

Nowe przednie koło do moje szosowe rower wyszło nie zły, ale od wszyscy ono jest najczęszy ma 803g. Ale co dobre, ono bły bardzo tani "budzetowa" i tylko 16g waży więcej niż mój stare Bontrager RaceLite.


Novatec piasta ma ok 70g, 

Stare obręć Mavic MA3 już rzadko spotekany stare sprzęt, jest nie zniszczalna.


Tylne koło Michała, jeszcze bez centrowanie.



Co myszlicie ile waży przednie koło? Zgadnijcie!


Jescie kilka kół i będę robił koła olimpijski!

8 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać kiedy ich dotkne...:) Twoje Gabor wygląda odlotowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koła sobie budujecie, a ztry wybierane, białe a waga 300g jak w "lżejszych" czarnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wojtek farba to farba bez znazcenia czy czarna czy biała:) No chyba że by były anodowane...:)

    Tylnie koło poniżej 900g, z oponą i nawet dętką będzie mniej niż 1,5kg !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie, że ma znaczenie!
    Nawet wg specyfikacji producenta białe są na starcie 10g cięższe a moje były 15g cięższe od identycznych czarnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem bo Zbyhoo tak mówił, a jednak... choć tak naprawde są troche cięższe niż w katalogu. Ale o pare gramów nie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, nie o gramy chodzi a o lans:)


    Kółka powinny spowodować że będziesz dużo łatwiej przyspieszał i inicjował ucieczki z peletonu! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanka Mike-a :)wtorek, 20 marca, 2012

    Koła piękne i lekkie! To już jest czołówka peletonu! Wystarczy dorzucić jeszcze"aerodynamikę" nóg i pudło co zawody pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbyhoo święte słowa na lini startu liczy sie tylko lans! :) Jestem ciekaw jak się spiszą w tym sezonie...

    OdpowiedzUsuń