czwartek, 15 marca 2012

Dzień 65 / Tempówki interwałowe / PIO_TREK

No i zaczęło się dokręcanie śrubki :) Prawie każdy kolejny trening, zaplanowany przez "NTK" jest trudniejszy od poprzedniego. Dzisiaj w planie po raz pierwszy miałem ćwiczenie M2 czyli tempówki interwałowe.

Wsiadłem więc na "Erwin-a" ( czyt. rower szosowy ) i ruszyłem w stronę północy.
Na początek zwyczajowo rozgrzewka w strefie 1 ( 112-138 ), a następnie od razu zadane na dzisiaj ćwiczenia.

Składało się na nie pięć powtórzeń. Każde zawierało; 12 minut jazdy w pozycji aerodynamicznej z tętnem w strefach 4 i 5a ( 159-173 ) oraz 6 minut odpoczynku w czasie jazdy z jak najmniejszym tętnem. Trzecią serie kończyłem na ulicach Lubasza, gdzie zawróciłem i na powrocie wykonałem kolejne dwie.

Ćwiczenie okazało się bardzo wyczerpujące, bardzo trudno przez 12 minut utrzymać tętno na poziomie strefy 5a, zwłaszcza w kolejnych powtórzeniach przy nakładającym się zmęczeniu. Myślę jednak że jak na pierwszy raz to ogólnie było ok i dałem radę :)

Ostatnią tempówkę skończyłem w Obrzycku i znowu odpocząłem 6 minut.
Ostatnie kilometry przejechałem spokojnie w drugiej strefie ( 139-151 ) i dotarłem do Szamotuł, gdzie jadąc z wiatrem wykonałem jeszcze długi sprint i rozpocząłem krótki rozjazd połączony z lansem na mieście.

P.S.
Wracając do wczorajszej burzliwej debaty na naszym blogu... Chciałbym powiedzieć że chyba mam szczęście, bo nie spotkałem dzisiaj żadnego "niemiłego" kierowcy samochodu.

Dzięki wczorajszym komentarzom czytelników bloga, dowiedziałem się również że nasze posty nie trafiają w próżnię, a cieszą się zainteresowaniem :)
Zapraszam więc wszystkich czytających naszego bloga do większej odwagi i częstszego komentowania naszego bloga. Krytyka oraz pochwały mile widziane, dzięki nim nasz blog stanie się być może bardziej ciekawy ...

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/f38hdp97r0vev0e7

W sumie pokonałem 63,80km w czasie 2h 00min 33sek ze średnią prędkością 31,9 km/h
HR śr. 151 , HR max. 172. Spalone kalorie; 1925 kcal , Przewyższenie; 100m
Temp. śr. 11 st. C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz