wtorek, 13 marca 2012

Dzień 64 / E1 - aktywna regeneracja... / PIO_TREK

Po ostatnich ciężkich treningach, wczoraj "trener" postraszył mnie wypaleniem i przetrenowaniem!

Dlatego dzisiaj , nie pozostało mi nic innego jak wykonać E1 - aktywną regenerację, zamiast ćwiczenia E2 - wytrzymałość. Cały czas jechałem na miękkim przełożeniu tak zwaną "luźną nogą" trzymając pierwszą strefę tętna ( 112-138 ).

Na odcinku drogi Lipnica-Szamotuły rozpoczął się remont drogi i ustawiono dwa "wahadła". Zatrzymując się na światłach za TIR-em, po zapaleniu się zielonego światła wykorzystałem go dwa razy do wykonania sprintów w jego osłonie :) Nie szalałem jednak zbyt bardzo, by nie zaprzepaścić regeneracji którą dzisiaj wykonałem.

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/uuicvirld3m96nec

W sumie pokonałem 60,10km w czasie 2h 00min 19sek ze średnią prędkością 30 km/h
HR śr. 133 , HR max. 152. Spalone kalorie; 1543 kcal , Przewyższenie; 120m
Temp. śr. 8 st. C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz