poniedziałek, 19 marca 2012

Dzień 68 / Aktywna regeneracja przy silnym wietrze / PIO_TREK

Rozpocząłem właśnie tydzień regeneracji, dlatego dzisiaj w planie miałem do wykonania ćwiczenie E1 - aktywną regenerację, polegającą na 1,5h jeździe w pierwszej strefie tętna.

Żeby wykonać zadanie wskoczyłem na rower szosowy i ruszyłem w kierunku Wronek.
Pierwsza część treningu to jazda pod wiatr. Wiało dzisiaj tak mocno, żeby utrzymać tętno w zakresie ( 112-138 ) musiałem "mielić" prawie w miejscu, a prędkość oscylowała w granicach 25 km/h.

Kiedy nawróciłem we Wronkach, sytuacja zmieniła się diametralnie. W trakcie jazdy z wiatrem z łatwością poruszałem się z prędkościami 40-45 km/h utrzymując tętno w zadanej pierwszej strefie.

Na koniec treningu pokrążyłem jeszcze po ulicach Szamotuł i wróciłem do domku.

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/6vrv9lkaslbcgvlf

W sumie pokonałem 42,20km w czasie 1h 25min 05sek ze średnią prędkością 29,8 km/h
HR śr. 125 , HR max. 135. Spalone kalorie; 992 kcal , Przewyższenie; 80m
Temp. śr. 13 st. C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz