czwartek, 22 marca 2012

Dzień 70 / E2 z portugalskim akcentem / PIO_TREK

Na dzisiejszym treningu wykonałem ćwiczenie które miałem wykonać wczoraj, a mianowicie
E2 - wytrzymałość...

W samo południe wsiadłem na "Erwina" i ruszyłem na szlak. Na początek jak zwykle 10 minut rozgrzewki, a następnie wykonałem cztery serie ćwiczeń. Na każdą składało się 15 minut jazdy w strefie 2 ( 139-151 )
oraz 10 minut jazdy w strefie 1 ( 112-138 ).

W czasie dzisiejszego treningu minąłem drogowskaz, który wskazywał; "Lizbona 1km".
Nie wiedziałem że stolica Portugalii znajduje się moim powiecie :)


Na koniec treningu krótki rozjazd połączony z lansem po Szamotułach, w takcie którego o mało nie miałem kolizji z samochodem który wyprzedzałem. Jednak to była moja wina :( Na szczęście wygiąłem się na rowerze jak agrafka i uniknąłem przytarcia :)

P.S.
Pogoda była dzisiaj tak piękna że postanowiłem jechać w krótkim stroju i wcale nie było mi zimno. Wszędzie czuć było prawdziwą Wiosną !

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/e4c60j3ksvcu9tul

W sumie pokonałem 67,40km w czasie 2h 00min 31sek ze średnią prędkością 33,6 km/h
HR śr. 141 , HR max. 153. Spalone kalorie; 1711 kcal , Przewyższenie; 105m
Temp. śr. 18 st. C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz