wtorek, 5 lipca 2011

Trening z Pio_trkiem / Mike

Nie pamiętam już kiedy ostatni raz byliśmy z Pio_trkiem na treningu. Tym bardziej cieszył mnie wczorajszy wspólny trening.

Podjechałem po Brata, krótka narada i podjęcie decyzji co dziś mamy w planie i w drogę.
Dojazd do Obrzycka pod wiatr ale spokojnie w 2 strefie. Chciałem pokazać Pio_trkowi pętle którą wyznaczyłem w zeszłym tygodniu. Uważam ze jest ciekawa i idealna do ćwiczenia A6 Symulacja Wyścigu. Tym razem byliśmy tam we dwoje więc było znacznie ciekawiej.

Nigdy nie mówiłem że pętla ma 1 kilometr widocznie Piotr coś źle zrozumiał...
Pierwsza pętla jak to zwykle bywa była obciążająca, a odczucie zmęczenia i wysiłku spore. Jechaliśmy tak by trzymać się razem żeby Piotr mógł zapoznać się z trasą.

Dane z pierwszej pętli:
24min 36sek
Hr avg 163, Hr max 173,

Następnie 20 minutowy rozjazd mały bufecik i druga pętla.  Jechało się znacznie łatwiej i przyjemniej.

Dane z drugiej pętli:
25min 13sek
hr avg 159, Hr max 178

Na koniec za Obrzyckiem mała i krótka tempówka w 4 strefie a następnie rozjazd w 2 i 3 strefie do Szamotuł.

Oczywiście w trakcie treningu nie obyło się bez kąśliwych uwag i zaczepek oraz konstruktywnej wymiany zdań na temat Dupy Maryni :)
Super trening i fajna dyspozycja jak na dzień po ciężkim dla mnie maratonie.

2h 36min 33sek
Hr avg 145, Hr max 179, dist 65km, spd avg 25.8km/h, cad avg 93, asc 195, kcal 1690, zmęczenie 5

3 komentarze:

  1. Twoje HR max 173 na pierwszej pętli oznacza, że teraz to ty jesteś tzw. "dieslem" i pracujesz na wolnych obrotach nawet podczas ciężkich interwałów :) Gratuluje !
    Dzisiaj to pewnie nie wyjdziesz po za spoczynkowe :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A propo treningu. Moze o 15:30? Wyrobisz się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas na Ciebie oczekuje :)
    I godzina 15.30 mi pasuje !!!

    OdpowiedzUsuń