poniedziałek, 25 lipca 2011

Dzień 148 / Powrót nad rzekę "Nie tędy" / PIO_TREK

W sobotę wykonałem długi i wyczerpujący trening, wczoraj byłem na służbie w Straży.
Dlatego dzisiaj przyszedł czas na regenerację ...
Podczas przejażdżki postanowiłem wrócić nad rzekę "Nie tędy", gdzie jeden z moich treningów został niespodziewanie przerwany.

W samo południe wskoczyłem na "Mariana" i ruszyłem z Szamotuł przez Szczuczyn i Twardowo, a następnie lasami dotarłem do Obrzycka. Przejeżdżając przez miasto, przeciąłem drogę krajową "185" i dotarłem do miejsca w którym ostatnio po obfitych opadach spływała woda z pól. Teraz po wodzie pozostała tylko spora wyrwa i przerwana droga. Żeby kontynuować jazdę trzeba by przenieść rower ...

Kropla drąży skałę, ale czasami też niszczy drogi :(

Po zrobieniu zdjęcia zawróciłem i przez Obrzycko dojechałem ponownie do kobylnickich lasów. Tym razem zamiast skręcic w stronę Twardowa, pojechałem prosto i przez Sycyn i Potrkówko dotarłem do Szamotuł.

Zgodnie z założeniem treningu regeneracyjnego starałem się jechać spokojnie i utrzymywać tętno w zakresie od 120-145 ud/min. Niestety po treningu okazało się że Polar miał pełną pamięć i nie zapisał danych z dzisiejszego treningu :(  Trening trwał 1,5h i w tym czasie przejechałem około 35 km. I to by było na tyle ...

1 komentarz:

  1. Hej, zobacz to:
    http://jpbike.bikestats.pl/542040,Przez-tysiace-kaluz-by-zobaczyc-Dawna-Fabryke-Amunicji.html

    :)

    http://xc-mtb.info/trasa_01.html

    ciekawostka

    OdpowiedzUsuń