wtorek, 21 lutego 2012

Dzień 50 / E1 - aktywna regeneracja / PIO_TREK

Od rana zastanawiałem się dzisiaj, gdzie mam wykonać trening? Na dworze czy w pomieszczeniu? Zerknąłem przez okno; Drogi suche. Niebo szare, ale nie pada :) Ubrałem się i ruszyłem na rowerze szosowym,
by wykonać aktywną regenerację ...

Na ulicach Szamotuł czułem już że mocno wieje, co wskazywało na to ze za miastem będzie jeszcze gorzej. Przez co będę musiał jechać bardzo wolno by nie wyjść z zaplanowanej na dzisiaj strefy 1 ( 112-138 ).

Już na początku przy stacji paliw na ulicy Lipowej, zaczął mi mrugać Polar :( Raz pokazywał wszystko, by następnie całkowicie zgasnąć, a za chwilę znów działać prawidłowo. Być może bateria siada :( Niestety przy okazji wykasowało mi stare pliki z treningami, których nie moglem przerzucić do komputera z powodu uszkodzonej IrDA-y :( Zatrzymałem się wyłączyłem i włączyłem Polara, który na szczęście zaczął działać prawidłowo.

Niestety jak nie idzie to nie idzie! Mijając wieś Baborówko dopadły mnie obfite opady śniegu, potocznie nazywane "śnieżycą" :) W padającym śniegu przejechałem Pamiątkowo, Kąsinowo i dotarłem do Piaskowa, gdzie w końcu przestało padać.

Podążałem dalej, i przed Myszkowem skręciłem na Przyborowo i Przyborówko, następnie minąłem Gałowo
i skierowałem się na Śmiłowo. Przed tą wsią przeleciały nade mną klucze dzikich gęsi :) Leciały bardzo nisko, nie wyżej jak 15-20m nad ziemią. Myślę że mogło to być silnym wiatrem, który wyżej wiał pewnie jeszcze mocniej.

Jadąc z wiatrem, za Śmiłowem natrafiłem na schowany w bramie posesji patrol Policji z radarem laserowym!
Jak dobrze ze miałem dzisiaj regenerację, bo w innych okolicznościach dostałbym pewnie mandat :)
Pan Policjant z ciekawości cały czas mierzył moją prędkość, a ja przejeżdżając obok niego zapytałem;
"Za szybko?" Na co on tylko się uśmiechnął :)

Na koniec treningu pokrążyłem jeszcze po ulicach Szamotuł i wróciłem do domu.

Ślad treningu;
 http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/7fepn5vh8309fni6

W sumie pokonałem 37,50km w czasie 1h 36min 53sek ze średnią prędkością 23,2 km/h
HR śr. 112-138 :) , HR max. 145. Spalone kalorie; 1343 kcal , Przewyższenie; 165m
Temp. śr. 4 st. C.

1 komentarz:

  1. Twoja dzisiejsza trasa idealnie pasuje pod mój jutrzejszy trening. Dziękuje Mój Mistrzu:)

    OdpowiedzUsuń