wtorek, 31 stycznia 2012

Dzień 37 / E2 - wytrzymałość przy 21 °F / PIO_TREK

Po wczorajszym "cięższym" treningu, dzisiaj trener nakazał wykonać 1,5h ćwiczenie E2 - wytrzymałość.
Jak zwykle zacząłem od rozgrzewki. Tym razem 10 minut w strefie 1 ( 112-138 ), a następnie wykonałem
80 minutowa spokojną jazdę w strefie 2 ( 139-151 ). Cały trening zakończyłem około 13 minutowym rozjazdem w strefie 1.

W porównaniu z dniem wczorajszym, dzisiaj kręciło mi się dużo łatwiej bo klocek hamulcowy już nie ocierał. Trening wykonałem na tej samej trasie co wczoraj. Jednak dzisiaj wiatr wiał mocniej, a od Wronek wiał mi prosto w twarz, więc jechało się znacznie trudniej. Mimo to nie napinając się i pilnując zadanej strefy tętna, uzyskałem taki sam czas przy tętnie średnim niższym o 5 ud/min.

Synoptycy zapowiadają że z dnia nadzień będzie coraz zimniej oraz że zbliżają się do Polski siarczyste mrozy. Na razie temperatura oscyluje w granicach 21 °F , szkoda że nie 21 °C , ale i na to przyjdzie kiedyś pora :)
Skoro jednak Justyna Kowalczyk może trenować w Rosji przy - 20°C / -25°C , to my tym bardziej nie mamy powodów do narzekań :) Zobaczymy ile jesteśmy w stanie wytrzymać ?

P.S.
Na skutek "ciętych" uwag Mike-a i po dłuższym zastanowieniu, postanowiłem nie wklejać więcej do postów definicji wykonywanych ćwiczeń. Znajdują się one w zakładce "Menu treningowe" i każdy zainteresowany może tam zajrzeć : :) :) Za wcześniejsze zaśmiecanie Bloga serdecznie przepraszam !

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/7o5gt0kl149bamlj

W sumie pokonałem 43,90km w czasie 1h 42min 19sek ze średnią prędkością 25,90 km/h
HR śr. 145 , HR max. 156. Spalone kalorie; 1582 kcal , Przewyższenie; 310m,
Kadencja śr.- brak czujnika. Temp. śr. -6 st. C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz