wtorek, 10 stycznia 2012

Dzień 22 / E2 - wytrzymałość / PIO_TREK

Za oknem brzydka pogoda, a na dodatek nie ma z kim trenować, bo Mike od rana w pracy :(
Dlatego też dzisiejszy trening wykonałem ponownie na rowerze spinningowym ...

Zacząłem od 15 minutowej rozgrzewki, po której nastąpił trening właściwy czyli E2 - wytrzymałość ...
10 minut w strefie 3 ( 152-158 ), a następnie 5 minut w strefie 2 (139-151 ).
W sumie wykonałem 4 serie w każdej strefie czyli 8 "ćwiczeń", dzięki czemu wyszło 60 minut treningu.
Trening zakończyłem 15 minutowym rozjazdem w strefie 1.

P.S.
Muszę przyznać że póki co, jestem bardzo zadowolony ze współpracy z "Herr Sieg-em". Trenuje mi się bardzo dobrze a nogi ładnie kręcą. Na każdy trening czekam z niecierpliwością i wykonuję do z dużym zapałem :) Zobaczymy jednak co będzie jak przyjdą cięższe treningi? Czy będę w stanie rozpoznać zmęczenie, przetrenowanie, bo z tym mam zawsze problem? Mam nadzieje że "NTK" będzie mnie bacznie monitorował, zauważy ten moment i da cenne wskazówki :)

W sumie pokonałem 47,20km w czasie 1h 30min 06sek ze średnią prędkością 31,60 km/h
HR śr. 147 , HR max. 162. Spalone kalorie; 1417 kcal , Przewyższenie; 30m :) ,
Kadencja śr.- awaria czujnika! Temp. śr. w pomieszczeniu. 17 st. C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz