środa, 25 stycznia 2012

Dzień 33 / Regeneracja cd... / PIO_TREK

Dzisiaj wykonałem drugi trening w tygodniu regeneracji. Do tego celu wykorzystałem ponownie rower spinningowy na którym wykonałem tak zwaną aktywną regenerację. Jechałem przez 1h w pierwszej strefie tętna ( 112-138 ). Całe ćwiczenie przejechałem praktycznie bez obciążenia ...

W sumie pokonałem 37,10km w czasie 1h 00min 10sek ze średnią prędkością 37,10 km/h
HR śr. 131 , HR max. 140. Spalone kalorie; 768 kcal , Przewyższenie; 80 :)
Kadencja śr.- brak czujnika. Temp. śr. w pomieszczeniu 17 st. C.

2 komentarze:

  1. chłopaki tak jest łatwiej

    http://www.velonews.pl/newsy/wydarzenia/2627#.TyGroGISsuQ.facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i łatwiej ale odpowiedzmy sobie na jedno egzystencjonalne pytanie: Czy łatwiej oznacza fajniej i lepiej? Moim skromnym zdaniem nie. Bo jak mawia Wielki Myśliciel Pio_trek "chodzi nie o to by złapać króliczka tylko o to by go nieustannie gonić"

    Tym bardziej czuje ogromną satysfakcje wiedząc że tylko i wyłącznie pasją i ciężką pracą stanąłem na drugim miejscu podium w generalce GP Wlkp w Martonach MTB, zaraz za "bohaterem" powyższego artykułu.

    OdpowiedzUsuń