środa, 4 stycznia 2012

Dzień 18 / Rano badania okresowe, a popołudniu E2 / PIO_TREK

Rano wykonałem badania okresowe w szpitalu MSWiA w Poznaniu. Na początek oddałem krew i mocz,
a później przyszła kolej na ... rentgen klatki piersiowej, EKG spoczynkowe, spirometria, laryngolog, neurolog, okulista. Na koniec odbiór wyników  i wizyta u lekarza medycyny pracy w celu uzyskania zdolności do pracy. Ogólnie wszystko wyszło OK, oprócz cholesterolu, którego wartość wyniosła 232 mg/dL dla normy (100-200). Ale to pewnie efekt świąteczno-sylwestrowej "diety" :)

W drodze powrotnej z Poznania odwiedziłem hurtownie rowerową w Rokietnicy, gdzie kupiłem nowa pompkę i dwie dętki do "szosy". Nie udało się niestety kupić bloków w systemie look :(

Po powrocie do domu wykonałem kolejny trening na rowerze spinningowym zadany przez trenera ...

Zacząłem od 15 minutowej rozgrzewki, po której nastąpił trening właściwy czyli E2 - wytrzymałość ...
5 minut w strefie 2 ( 138-151 ), a następnie 5 minut w strefie 3 (152-158 ).
W sumie wykonałem 6 serii w każdej strefie czyli 12 powtórzeń, dzięki czemu wyszło 60 minut treningu.
Trening zakończyłem 15 minutowym rozjazdem w strefie 1.

W sumie pokonałem 47,90km w czasie 1h 30min 16sek ze średnią prędkością 31,80 km/h
HR śr. 143 , HR max. 162. Spalone kalorie; 1366 kcal , Przewyższenie; 25m :) ,
Kadencja śr.- awaria czujnika! Temp. śr. w pomieszczeniu. 18 st. C.

11 komentarzy:

  1. Po raz kolejny nie dodałeś śladu GPS! Co się z Tobą dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wapno/kreda skończyła mi się w podajniku i nie mogłem przez to rysować śladu :)
    Jutro mają mi świeży worek przywieźć to może jakiś ślad narysuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A możesz się pochwalić wynikami krwi? Ile masz HGB i HCT ?
    No i kiedy trenera poznamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znam Pio_trka to tych danych nie upublicznych. Ale pewnie HCT ma w okolicach 357. Kiedyś jak się Pio_Trek zranił to podpatrzyłem ze ma czerwoną krew.

    A i wiem kto go trenuje... jedyne co moge powiedzieć to że nie jest tani i jeździ mega furą.

    Tyle musi wam starczyć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.
    Danych krwi rzeczywiście na razie nie zdradzę:) Mogę tylko napomknąć że znaleźli dużo WCS

    2.
    Trener? ... po wynikach Go poznacie, albo ja go zabiję :) :) :)

    3.
    Biada Mike jak sypniesz mojego koordynatora!
    To powiem na czym cały czas jedziesz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie boje się!!!

    Jeżdże na Treku 8500:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem!!!!

    http://www.super-nowa.pl/img/144/54928.jpg


    trafiłem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się wydaje że sie z Ciebie śmieją Pio_trek:)

    Chociaż z drugiej strony, Łapa musi być!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieją się, bo pewnie uważają że nie ma lepszego trenera niż Mr.Friday :)

    ... ale może "Herr Sieg" ich zaskoczy :)

    P.S.
    Ciekawe czy teraz się domyślą ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mr Friday czy Mr Monday:D Liczą się efekty, nazwiska same nie jeżdżą (no u nas to raczej imię jeździ;) wiec w teraz w trakcie sezonu ogórkowego możemy sobie zgadywać i bawić się, ale sprawdzian przyjdzie w kwietniu..

    Zobaczymy po efektach, będę kibicował na początku sezonu Wam z boku, dołączę później.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda Zbyszek, że liczą się efekty!

    Ja jako amator bawię się kolarstwem od niedawna i dopiero się go uczę. Co prawda zacząłem bardzo późno, ale bardzo mnie to wciągnęło.
    Mistrzem nigdy nie będę bo jestem za stary, za ciężki (genetycznie :)) mam złe nawyki i słabą technikę, ale to nic! Bawi mnie to i czerpię z tego dużo radości :)

    Za to Ty i Wojtek zaczęliście wcześnie, macie do tego genetyczne predyspozycje, a do tego macie tzw. "czuja" czyli wiecie dokładnie co? jak? i dlaczego? Jeśli Mr.Friday dorzuci do tej układanki jeszcze kolejną cegiełkę efekty przyjdą bardzo szybko!

    Trzymam za Was kciuki!

    P.S.
    Szybkiego powrotu do zdrowia !!! "Robocopie"

    OdpowiedzUsuń