poniedziałek, 9 stycznia 2012

Dzień 21 / S1 - przyspieszenia, S2 - izolowanie nogi / PIO_TREK

Po dwóch treningach na świeżym powietrzu, dzisiejszy trening wykonałem na rowerze spiningowym.
Tym razem następny trening zadaniowy czyli S1 i S2 ...

Na początek 15 minut rozgrzewki, a później ...

5 x S1  / Przyspieszenia
Co 4 min zwiększałem kadencje tak by przez ostatnie 30 sec była to moja maksymalna do osiągnięcia kadencja i starałem się ją utrzymać do końca ćwiczenia. Następnie odpoczywałem przez 4 minuty. I tak 5 razy w sumie 5 przyspieszeń. Na tętno i obciążenie nie zwracałem uwagi, bo nie o to chodzi w tym ćwiczeniu.

Po pierwszej części wykonałem 15 minutowy "przejazd", który przejechałem w strefie 3, a po nim druga część i ...

2 x S2 / Izolowanie nogi
To ćwiczenie wykonywałem następująco: przez 30 sekund pedałowałem tylko prawą nogą, następnie przez kolejne 30 sekund obiema nogami, potem 30 sekund lewą i ponownie 30 sekund obiema ...
W sumie wykonałem w jednej serii po 3 powtórzenia na nogę prawą, 3 powtórzenia na nogę lewą i 6 powtórzeń na obie nogi. W sumie wyszło 6 minut na jedną serię.

Zgodnie z planem wykonałem dzisiaj dwie takie serie, a pomiędzy seriami odpoczywałem 6 minut.

Po drugiej części treningu wykonałem około 17 minutowy rozjazd w 2 strefie.

W sumie pokonałem 46,10km w czasie 1h 30min ze średnią prędkością 30,80 km/h
HR śr. 151 , HR max. 177. Spalone kalorie; 1479 kcal , Przewyższenie; 40m :) ,
Kadencja śr.- awaria czujnika! Temp. śr. w pomieszczeniu. 17 st. C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz