środa, 18 stycznia 2012

Dzień 28 / Kolejne ćwiczenia S2 i S1 ... / PIO_TREK

Na dzisiaj trener zaplanował mi dwie godziny treningu podczas których do zrobienia miałem dwa ćwiczenia;
S2 - izolowanie nogi, S1 - przyspieszenia.

Cały dzisiejszy trening wykonałem na trasie; Szamotuły - Obrzcko - Piotrowo - Wronki - Jasionna wraz  z powrotem tą samą trasą.

Na początek jak zwykle wykonałem 15 minutową rozgrzewkę, po której przystąpiłem do pierwszego ćwiczenia czyli S2 - izolowania nogi. To ćwiczenie wykonywałem tak jak zwykle: przez 30 sekund pedałowałem tylko prawą nogą, następnie przez kolejne 30 sekund obiema nogami, potem 30 sekund lewą i ponownie 30 sekund obiema. W sumie wykonałem w jednej serii po 3 powtórzenia na nogę prawą, 3 powtórzenia na nogę lewą i 6 powtórzeń na obie nogi, dzięki temu wyszło 6 minut ćwiczenia na jedną serię. Po każdej serii ćwiczeń przez kolejne 6 minut jechałem kręcąc równo obiema nogami. Na trasie z Szamotuł do wsi Jasionna wykonałem cztery serie ćwiczenia S2 wraz z czterema seriami odpoczynku.

Natomiast po nawrocie od razu przystąpiłem do wykonania drugiego zaplanowanego na dzisiaj ćwiczenia czyli S1 - przyspieszenia. Co 5 minut, przez pierwsze 30 sekund zwiększałem kadencje, tak by przez następne 30 sekund była to moja maksymalna możliwa do osiągnięcia kadencja. Po minucie ćwiczenia odpoczywałem jadąc spokojnie przez 4 minuty. Dzisiaj wykonałem aż 9 przyspieszeń, przez co dojechałem do wsi Kobylniki, gdzie rozpocząłem 18 minutowy rozjazd zakończony przy domu w Szamotułach.

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/fcvtfe2q4caolas7

W sumie pokonałem 58,20km w czasie 2h 06min 37sek ze średnią prędkością 27,60 km/h
HR śr. 155 , HR max. 182. Spalone kalorie; 2156 kcal , Przewyższenie; 95m,
Kadencja śr.- brak czujnika. Temp. śr. 0 st. C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz