środa, 11 stycznia 2012

Dzień 23 / E1 - aktywna regeneracja z Mike-m / PIO_TREK

Umówiłem się dzisiaj na wspólny trening z Mike-m, podczas którego wykonaliśmy E1 czyli aktywną regenerację. Do jej przeprowadzenia użyliśmy rowerów szosowych.

E1: Aktywna Regeneracja
Jedź po płaskiej trasie z niskim przełożeniem w strefie tętna 1. Możesz wykonać to ćwiczenie na trenażerze. W celach regeneracyjnych można wykonywać inne dyscypliny sportu w okresach podstawowych. Doskonałą porą na wykonanie tego treningu jest wieczór tego samego dnia w którym wykonywałeś interwały, sprinty, ciężką sesje grupową, podjazdy czy też po wyścigu. Jazda 15-30min na trenażerze przyspiesza regeneracje. ( wszystkie okresy ).

Na początku ustaliliśmy przebieg trasy i ruszyliśmy ścieżką rowerową w stronę Obornik ...
W pierwszej części treningu jechaliśmy z wiatrem, dlatego też jechało się nam bardzo przyjemnie, a temperatura odczuwalna była wyższa niż w rzeczywistości. Mieliśmy wrażenie że to już wiosna, a nie środek zimy :) Wszystko zmieniło się kiedy skręciliśmy w stronę na Obiezierze i wiatr zaczął przeszkadzać w jeździe. Trudniej było nam utrzymać zaplanowaną na dzisiaj pierwszą strefę tętna, a do tego zrobiło się chłodniej. Przynajmniej ja tak to odczuwałem. Na domiar złego zaczął jeszcze mżyć deszcz, więc druga część treningu do  przyjemnych nie należała :( Najważniejsze jednak że udało się wykonać w 100% "zaplanowany" na dzisiaj trening :)

Jak zwykle po drodze poruszyliśmy wiele ciekawych rozmów, choć części z nich lepiej nie cytować.
W drugiej części treningu jadąc pod wiatr, Mike całkowicie ogłuchł i ignorował moje pytania. Ja mimo wszystko dalej prowadziłem "dyskusję" mimo jego "niegrzecznego"zachowania :) Później jednak odpuściłem.
I muszę przyznać że jazda w ciszy też ma swój urok :)

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/7q8ghdpgm1f98bl8

Przez pierwsze 20 minut nie działał mi pulsometr więc dane zamieszczone poniżej są niekompletne.

W sumie pokonałem 42,50km w czasie 1h 35min 52sek ze średnią prędkością 26,60 km/h
HR śr. 136 , HR max. 158. Spalone kalorie; 1077 kcal , Przewyższenie; 145m :) ,
Kadencja śr.- brak czujnika! Temp. śr. w pomieszczeniu. 7 st. C.

1 komentarz:

  1. Jedyne co szłyszałem w części treningu to świst porywistego wiatru i dzwięk odbijającego sie gradu od kasku. Wiec nie dziw się że nieszłyszałem Ciebie jadącego 3 metry za mną:)... Ale rozmowa była naprade interesująca:)

    OdpowiedzUsuń