sobota, 28 stycznia 2012

Dzień 35 / Ostatni trening w tygodniu regeneracji / PIO_TREK

Dzisiaj wykonałem czwarty i ostatni trening w tygodniu regeneracji. Ponieważ za oknem utrzymuje się mróz na poziomie -6 st. C, a ja nie miałem jakoś ochoty marznąć to trening wykonałem ponownie na rowerze spinningowym ...

Tym razem zaplanowane miałem ćwiczenie E2 w drugiej strefie tętna ( 139-151 ). Na początek 5 minut przejechałem w pierwszej strefie ( 112-138 ) , a następnie zwiększyłem trochę obciążenie i przejechałem 80 minut w drugiej strefie ( 139-151 ), a cały trening zakończyłem krótkim 5 minutowym rozjazdem w pierwszej strefie ...

P.S.
Przeglądając dzisiaj dziennik treningowy zauważyłem że w środę zamiast 1h E1 powinienem zrobić 1h E2 :( Myślę jednak że nie wpłynie to znacząco na mój dalszy rozwój :) Ale że "NTK" tego nie zauważył ??? to się w głowie nie mieści :)

W sumie pokonałem 52,40km w czasie 1h 30min 04sek ze średnią prędkością 35,00 km/h
HR śr. 146 , HR max. 160. Spalone kalorie; 1366 kcal , Przewyższenie; 30 :)
Kadencja śr.- brak czujnika. Temp. śr. w pomieszczeniu 14 st. C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz