poniedziałek, 16 stycznia 2012

Dzień 27 / E2 - wytrzymałość / PIO_TREK

Po wczorajszym ciężkim treningu, zastanawiałem się jaki trening dzisiaj wykonać. Skontaktowałem się "NTK" w celu ustalenia zadania na dzień dzisiejszy :)

Po chwili otrzymałem wyczerpującą odpowiedź; "Zrób sobie regenerację, chyba że się dobrze czujesz to E2"

Wsiadłem więc na rower szosowy i ruszyłem w trasę. Jak zwykle na początek 15 minut rozgrzewki.
Następnie postanowiłem przejechać kontrolnie dziesięć minut w strefie 3 ( 152-158 ), i sprawdzić jak nogi kręcą po wczorajszych trudach. Nogi "podawały" dobrze, więc pozwoliło to na kontynuację zaplanowanych ćwiczeń ...

Założyłem że jeśli po pierwszym ćwiczeniu, wszystko będzie w porządku, to wykonam dzisiaj ćwiczenia na budowę wytrzymałości czyli tradycyjne E2. Kręcąc na lżejszym niż zwykle przełożeniu, przejechałem na przemian 10 minut w strefie 3 ( 152-158 ), a następnie 10 minut w strefie 2 ( 139-151 ). W sumie wykonałem pięć ćwiczeń w strefie trzeciej i cztery ćwiczenia w strefie drugiej. Wszystko zakończyłem 17 minutowym rozjazdem w strefie pierwszej połączonym z powrotem do domu.

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/4a00hsvqcvvo7a9h

W sumie pokonałem 53,90km w czasie 2h 02min 10sek ze średnią prędkością 26,50 km/h
HR śr. 149 , HR max. 165. Spalone kalorie; 1935 kcal , Przewyższenie; 185m,
Kadencja śr.- brak czujnika! Temp. śr. -1 st. C.

1 komentarz:

  1. Hmm no ja tak mam że często na początku nie wiedziałam, co robić po ostrym treningu. Żeby się nie nadwyrężyć, ale mimo wszystko coś podziałać, bo miałam ochotę

    OdpowiedzUsuń