poniedziałek, 13 czerwca 2011

Zakopane to wiocha !!! / Mike

Zanim przejdę do ciągnięcia "łocha" z miasta Zakopane i jego mieszkańców… Chciałby pochwalić globalizacje… Siedzę sobie w hotelu po szkoleniu, mam dostęp do sieci, telewizor, bieżącą wodę i zimne piwo ( a to przecież najważniejsze ). Ale tak na poważnie jeszcze 10 lat temu to było coś wyjątkowego a teraz wystarczy nawet komórka by być połączyć się z globalną wioską! Niech sobie antyglobaliści mówią co chcą, ale globalizacja ułatwia życie i uratowała wielu ludzi! Z resztą co tu dyskutować antyglobaliści to banda pedałów !!!

Wracając do Zakopanego…
Po szkoleniu wybrałem się na Krupówki i na Gubałówkę. Małe zakupy, wizyta w punkcie informacji, spacer… I wiecie co? Ludzie mają tu doła zupełnie tak jak w Łodzi. I w dodatku są, niemili i rozpieszczeni przez tłumy turystów którzy tą osadę odwiedzają …

Warto w tym miejscu podkreślić wyjątek potwierdzający regułę… Tym wyjątkiem jest Pani w punkcie informacji turystycznej. Wspaniała kobieta, powiedziała co i jak, doradziła gdzie na złodziei uważać, co warto zobaczyć, gdzie zjeść i jak się ubrać… a jak się dowiedziała że jestem z Poznania to wszystkie ulotki i mapy chciała mi dać i pytała co jeszcze… Fajnie że są jeszcze tak oddani ludzie, właśnie tacy powinni pracować w punktach informacji turystycznej !

Wracając do Zakopanego… to zwykła wiocha, same stragany ( i to wszędzie! ), sklepy odzieżowe i bardzo zdołowani i niemili ludzie… Pamiętam Zakopane z lat dzieciństwa. To było prawdziwe górskie miasteczko z klimatem, a dziś to trochę większa i bardziej chamska Półwiejska …

Byłem na Gubałówce i co i to samo… wiocha i chamstwo ! Pani za barem miała pretensje że za drobnymi płacę …
Grosz to oficjalnie przyjęty środek płatniczy w Polsce… wiec bierz głupia babo i nie denerwuj mnie!
Co za żenada … na całe szczęście zachowałem profesjonalizm i ochrona nie musiała mnie wyprowadzać…

Jutro Kasprowy Wierch … mam nadzieje ze piękne okoliczności przyrody wymarzą negatywny obraz Podhala …

2 komentarze:

  1. Podobno ludzie nie jadą do Zakopanego dla Krupówek i sklepów, tylko dla Tatr !

    ... a poza tym nazwa województwa mówi sama za siebie; Małopolskie :(

    WIELKOPOLSKA RULEZ !

    OdpowiedzUsuń