czwartek, 16 czerwca 2011

Dzień 127 / "Chojno Camp #1" / PIO_TREK

Dzisiaj z żoną Kasią rozpoczynamy wakacyjny urlop we wsi Chojno nad jeziorem Radziszewskim.
Kasia wcześniej pojechała "Edmundem" (czyt. Ford Mondeo ),razem ze swoim rowerem i wszelkimi potrzebnymi bagażami, a ja wskoczyłem na "Mariana" i ruszyłem w trasę;

Szamotuły - Szczuczyn - Twardowo - Obrzycko - Wronki - Mokrz - Chojno Błota Wielkie - Chojno

Z Szamotuł do Obrzycka  przejechałem "stałą" trasą, a z Obrzycka przez Wronki i Mokrz jechałem czerwonym szlakiem do wsi Chojno ...
W sumie pokonałem 47,38 km w czasie 1h 42min 43sek ze średnią prędkością 27,68 km/h
HR śr ... , HR ... , Spalone kalorie: ... Brak wartości ze względu na uszkodzony pulsometr  :(
Temp; 27C , Wiatr: płd- wsch. o prędkości 16 km/h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz