czwartek, 9 czerwca 2011

Yes We Can / Mike

Wczoraj w ramach poprawiania wydolności interwałowej pojechałem na naszą ulubioną pętle interwałową do Stobnicka. Co prawda zanosiło się na burze ... ale upały ostatnich dni dały nam nieźle w kość więc w sumie to nawet trochę liczyłem na to że zmoknę ( i się nie przeliczyłem ale o tym za moment ).

Do Obrzycka z wiatrem w plecy... bardzo szybko, prędkości wyścigowe przy tętnie w 1 strefie. Fajnie tak się jedzie za darmochę :) Na miejscu wykonałem kilkanaście pętli z przerwami na przestawienia kamery ( materiał poniżej ). W miedzy czasie zaczęło padać, ale po około 20 minutach deszcz ustąpił.

Znalazłem kilka nowych możliwości tego terenu. Spokojnie można kilkukrotnie wydłużyć pętle, wystarczy troszkę popracować grabiami ( zalegające gałęzie ) by oczyścić podłoże, a co za tym idzie zmniejszyć ryzyko wkręcenia czegoś w napęd no i przy okazji taki zabieg sprawi ze trasa będzie szybsza :)
Taki jest plan na najbliższe dni ...
Same interwały jak to interwały... ból i zadycha :)

Powrót do domu przez Obrzycko, Dobrogostowo i Gaj Mały. Po drodze jeszcze jedna tempówka pod wiatr. Cała droga powrotna pod wiatr, ale jakoś nogi tak podawały ze zupełnie nie przeszkadzał, prędkość trzymałem w okolicach 35km/h.

Już po dojeździe do Szamotuł dopadła mnie ulewa, tak solidna jak na filmach katastroficznych.
Silne podmuchy wiatru, błyskawice i ściana wody ...  Bardzo przyjemna ulewa, deszcz był ciepły dodatkowo unosił się taki specyficzny zapach stygnącej ziemi. Bajka normalnie pełen wypas. Nie muszę chyba dodawać że kompletnie mnie zmoczyło? Tak, tak, gacie też miałem całe przemoczone.

Zabawne... jadę sobie tak w tej ulewie widoczność może na 10m, ludzie pochowani po przystankach i wszelkiej maści wnękach dających choć odrobinę schronienia, a ja z Bananem na twarzy, całkowicie mokry... "Krótko Mówiąc" Zajefajny trening.

Zapraszam do obejżenia filmu z tego uroczego dnia...

Hr avg 140, Hr max 178, dist 49.7km, spd avg 27.3km/h, cad avg 98, asc 180m, kcal 1249, zmęczenie 5



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz