niedziela, 12 czerwca 2011

Suchy - Rakownia - Szamo / Mike

Mam trochę zaległości w postach... ale niestety nie mam czasu pisać, bo za 5 godzin ruszam na szkolenie do Zakopca. Napisze więc w skrócie:

W piątek regeneracja z Tomkiem.. spokojna jazda w 1 Strefie, Trasa wzdłuż Warty. Piękna, szybka i nie wymagająca...

W sobotę trasa od Tomka do domu... noga podawała jak ja pierd.... właściwie cały trening to jedna długa tempówka... oraz kilka technicznych zjazdów i podjazdów po drodze. Cały czas pod wiatr...oczywiście :)
Jako dokumentację zamieszczam filmik z tych dwóch treningów.

Miłego oglądania.

3 komentarze:

  1. Super muzyka w filmiku. Klasyka gatunku. To są moje korzenie :) A co do tematu utworu, to ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak montaż, tempo, dynamika, całość? Chcę się rozwijać więc mnie opierdol! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynamika i muzyka dobra, całość ok !
    Tomek w roli U-boota sprawdził się super, a jego plecak świetnie gra rolę "kiosku"

    ... ale mimo to Cię opierdalam ! Rozwijaj się :)

    OdpowiedzUsuń