czwartek, 1 grudnia 2011

Strażak Sam / MIke

Stało się po trzech tygodniach kompletnego leniuchowania i całkowitego braku roweru rozpocząłem przygotowania do sezonu 2012. Można wiec śmiało rzec ze sezon 2012 właśnie się rozpoczął:)

Co do samego treningu to za chwile troszkę więcej szczegółów. Ale najpierw …

Jadę sobie spokojnie w pierwszej strefie parę kilometrów od Szamotuł na dobrze mi znanych ścieżkach gdy nagle spostrzegłem ( nie wiem jak można nagle spostrzec ale jakoś tak mi się napisało ) że po lewej stronie na obszarze niedawnej ścinki dymi się runo leśne. Momentami widać było małe płomienie.

Nie ma dymu bez ognia...

Nie byłem pewien czy dla czegoś tak niewielkiego wzywać Straż ale w okolic nie spotkałem żywej duszy więc dla pewności zadzwoniłem do znajomego komendanta z Szamotuł z pytaniem czy warto wszczynać alarm. Stwierdził krótko: „Niech się chłopaki przewietrzą…” zadzwoniłem więc.
Starałem się precyzyjnie opisać miejsce i trasę dojazdu ale nie za bardzo wierzyłem w nawigacyjne umiejętności dyżurnego więc cofnąłem się do asfaltowej drogi nieopodal Jastrowa i poczekałem na strażaków gdy podjechali machnąłem na nich ręką i zaprowadziłem na miejsce pożaru, sami później stwierdzili że sami by nie trafili.












Dzielni Strażacy nie bacząc na własne bezpieczeństwo rzucili się ochoczo do walki z ogniem. Sprawnie wręcz instynktownie rozwinęli wąż i ruszyli do akcji. Dzięki tym bohaterskim ludziom możemy czuć się bezpiecznie. Jestem dumny że mój Braciszek jest jednym z tych Bohaterów!Gdy akcja dobiegała końca a mnie zaczęło się już chłodno robić pożegnałem się i pojechałem dalej.

Pierwszy trening sezonu a tu już tyle emocji i wydarzeń!

No to teraz troszkę na temat samego treningu.
Dziś w planie 1,5h spokojnej jazdy w 1 i 2 strefie. Co do wrażeń i odczuć , stało się to co się miało i musiało stać. Moc i Siła praktycznie przestały istnieć:) ale taka kolej rzeczy…
Plan przygotowań rozpisany… już nie mogę się doczekać tych setek godzin treningowych, ćwiczeń, testów i oczekiwania na efekty. A wiec do ROBOTY!!!!

1:26:19

Hr avg 149, Hr max 192 ( tempówka przed wozem Strażackim ), dist 27,9km, spd avg 24.9km/h, asc 55, cad - ( padła bateria ), kcal 1121, zmęczenie 2

Ślad GPS

http://www.sports-tracker.com/#/workout/michalwiktor/arm22m42m018rq7l

5 komentarzy:

  1. Ty mój mały Podpalaczu :)
    Od dłuższego czasu czułem że jesteś piromanem!
    I nie tłumacz się, ja wiem swoje!
    Podpalasz i napawasz się widokiem ognia,
    a później odrywasz jeszcze biednych strażaków od playstation :)

    "Świnia"

    P.S.
    Widzę że wróciłeś do sports-trackera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i "nieopodal Jastrowa" , a nie "nieopodal Jastrowia" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłem, jak nie bedzie zrywać to będe korzystał. Już poprawiam Wielki Moderatorze. I przejżałem twoją taktykę...

    Co do strażaków to zamiast grac w Fife ileś tam, poznalibyście topografie okolic! Mówie ogólnie więc nie pisz że ty topografie okolic twojej jednostki znasz.

    Mój ty Bohaterze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką znowu moją taktykę?

    P.S.

    Dla ścisłości to gramy w Pro Evolution Soccer 2011 :)

    Topografia to jest specjalność kierowców, a zwykły strażak jest od "czarnej" roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Michał z Piotrkiem, macie równe szanse: Mój klub organizuje nowy cykl maratonów i rozpoczął się konkurs - trzeba stworzyć trasę kompletną(musi być trudna!) i można wygrać darmowe starty w całym cyklu:
    http://www.mtbmaratoncup.pl/

    Pozdrawiam! Wojtek

    OdpowiedzUsuń