sobota, 17 grudnia 2011

E2 na dworze / Mike

Pomimo paskudnej pogody i bardzo silnego wiatru postanowiłem wykonać trening na dworze. Ja w odróżnieniu od Pio_Trka uwielbiam wręcz kocham ubierać się na cebule a ściąganie po treningu brudnych spoconych i mokrych rzeczy wprowadza mnie w stan ekstazy:)

Wiało tak mocno że momentami "mieląc" jechałem 16km/h. I kilka razy zadałem sobie pytanie po jaką cholerę ja to robię? Odpowiedź jest prosta bo to uwielbiam.

Zapomniałem ubrać opaskę więc nie mam danych z pulsometru.

Jechałem 1.5h E2 po małej zimowej pętli wokoło Szamotuł. Na koniec przejazd przez nasza wiochę  do domu:)

W sumie przejechałem 30km ze średnią około 20km/h

Ślad GPS

http://www.sports-tracker.com/#/workout/michalwiktor/6mrsjhrdsapd1ee2

8 komentarzy:

  1. WIELKI MODERATORsobota, 17 grudnia, 2011

    Hej Cebula :)

    Nie ma wyrazu "wokoło", ale możesz użyć wyrazu "dookoła".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co z tego ze nie ma! Właśnie stworzyłem... Z resztą sam sobie sprawdź czy aby na pewno nie ma.
    http://pl.wiktionary.org/wiki/woko%C5%82o#woko.C5.82o_.28j.C4.99zyk_dolno.C5.82u.C5.BCycki.29

    OdpowiedzUsuń
  3. I ty mi zarzucasz zapędy niemieckie?

    ... a sam używasz słów z języka;
    (czyt. pierwsze zdanie z linku poniżej) :) :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_dolno%C5%82u%C5%BCycki

    Przyganiał kocioł garnkowi! :) TY SZKOPIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki Kocioł! Jestem poliglotą i tyle, poza tym należy znać jezyk wroga!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I przestań się trzepiać, wpadni lepiej na browarka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czepiam się tylko się droczę i obserwuje Twoje reakcje ...

    P.S.
    Przepraszam ale dzisiaj nie mogę wpaść do Ciebie na browarka, ponieważ spędzam z żoną miły wieczór w pustym domu :)

    Zdzwonimy się po niedzieli. OK?

    P.S.
    Zwróć uwagę na słowo "czepiać" w moim komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrogami to już chyba nie są... W przeciwnym razie będę się musiał sam siebie zapytać: Co ja tutaj robię?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Banasek nie daj się zwieść pozorą...:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń