niedziela, 18 grudnia 2011

I po trasie... :( / Mike

Gdy tylko na przestało padać i przejaśniło się trochę wskoczyłem na zimówkę i ruszyłem do lasu. Postanowiłem sprawdzić jak tam wygląda nasza interwałowa pętla w Stobnicku. I jak wygląda? Wcale nie wygląda bo leśnictwo wykarczowała cały grzbiet. Tam gdzie niegdyś był super singletrack teraz leża powalone drzewa.

Rozumiem że dzięki  rozsądnie planowanej i realizowanej gospodarce leśnej mamy lasy których zazdrości nam cała zachodnia Europa ale czy akurat musieli wyciąć „Nasz” las?
Załapałem doła a silny wiatr w twarz na powrocie wcale nie pomagał się „pozbierać”

Trening ciężki, w tych warunkach te dwie godziny na zimówce w terenie dały mi w kość. Ale najważniejsze że nie musiałem pedałować na trenażerze i mogłem się ubrać na cebule ( Pio_trek dziś ubrałem się na Dymke :) ).

2:00:21

Hr avg 161, Hr max 179, dist 43km, spd avg około 20km/h, asc 100, kcal 1856, zmęczenie 7
Ślad GPS

http://www.sports-tracker.com/#/workout/michalwiktor/8r5g7orkbjkt3f71

1 komentarz:

  1. Do twarzy Ci, zwłaszcza na ostatnim zdjęciu :)

    http://pancygaro.fotolog.pl/nr-cebulowy-bazarowy-ziomus-menel-wypadek-zdjecia,1831349,link.html

    Z tej strony Cię nie znałem :) DYMKA JAK NIC !!!

    OdpowiedzUsuń