sobota, 31 grudnia 2011

Ostatni trening roku 2011 / Mike

Wczoraj 1.5h treningu wytrzymałościowego z ćwiczeniami na „izolacje nogi” ( S2 ). Co prawda pierwsze tego rodzaju ćwiczenie w planie miałem dopiero w styczniu ale dobrze się czułem i delikatnie przyspieszyłem program;)

20min rozgrzewki
Potem po 4 x 3 powtórzenie na każdą nogę ( 30sec izolacji i 30sec pedałowania dwoma girkami, w sumie 6min ćwiczenia ) pomiędzy powtórzeniami 6min rozjazdu w 2 strefie.
Na konie 22min rozjazdu.
sumie pokonałem 32,5km

Hr avg 141, Hr max 160, kcal 1109, zmęczenie 5

Dziś natomiast miałem mieć wolne ale wolałem wykorzystać w miarę ładna pogodę i przepalić odrobinę organizm przed wieczorną konsumcją…:)

Jechałem godzinkę w 1 i 2 strefie. Taka regeneracja na koniec roku.

Na nadchodzący Nowy Rok życze Wam wielu wspaniałych chwil spędzonych na rowerze. Udanych wycieczek, wypraw i wyścigów. Spełnienia rowerowych marzeń i zawsze wiatru w plecy.
A w życiu codziennym wszelkiej pomyślności.

Niech Moc, Siła i Wytrzymałość będzie z Wami.

Mike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz