wtorek, 30 sierpnia 2011

Ogólnorozwojówka bólu / PIO_TREK

Tak wiem! Sierpień nie jest właściwym miesiącem na wykonywanie ogólno-rozwojówek, ale Mamie się nie odmawia. Na ogródkach działkowych, gdzie znajduje się działka Mamy, zarząd postanowił zmienić linię zasilającą altany w prąd. Firma wykonująca usługę zażądała za wykopanie rowu pod przewód bardzo wysokiej stawki, dlatego każdy z działkowców postanowił zrobić to we własnym zakresie. Mamie jako kobiecie nie wypadało kopać rowów, więc zadzwoniła po człowieka z "łapą" :) Z resztą od czego ma się syna ...

Pracę rozpocząłem o 12.07  Początek dość łatwy, ale im głębiej kopałem tym było gorzej. Na 20 metrowym odcinku wzdłuż płotu spotkałem chyba wszystkie możliwe "minerały" ; kamienie, "szlakę", glinę, itp. Dosłownie wszystko, ale oprócz piasku :) Wtedy kiedy jest potrzebny nigdy do nie ma, a gdy nie ma go być to jest go aż w nadmiarze !

Oczywiście moja Mama nie potrafi stać obok i się przyglądać, dlatego zakasała rękawy i w pocie czoła pracowała razem ze mną. Założeniem było że zadaną pracę rozłożymy na dwa dni, niestety "nazwisko" zobowiązuje i wykonaliśmy ją w jeden dzień :)

Z wykopem o wymiarach; długość 20 metrów , szerokość około 25 centymetrów i głębokość 80 centymetrów, uporaliśmy się w czasie sześciu godzin z małymi przerwami na kawę i posiłki ...

Wykop bólu !
... na końcu, byłem już mocno zmęczony ale zadowolony, bo wykonałem dobrą robotę !

Miałem iść dzisiaj na rower, ale zamiast tego wykonałem kolejną "specyficzną" ogólnorozwojówkę.
Czasami plany treningowe biorą w łeb i nie możemy iść na rower, ale nie raz warto lub trzeba odpuścić z "pożytkiem" dla siebie i innych :)

Mam nadzieję że po dzisiejszej ciężkiej pracy jutro będę miał dobre samopoczucie i uda się wyskoczyć na "jakiś" trening  ...

3 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana czy ten rów ma 80 cm głębokości?

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a jak pytałem czy już jest 80cm, to nie zaprzeczyłaś Paskudo :)

    Jak chcesz to jedź i popraw, ale Kasia mówi że tyle " " to jest 20cm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...bo oczy miałam we mgle!

    OdpowiedzUsuń