czwartek, 25 sierpnia 2011

Dzień 166 / "Jezioro łabędzie" / PIO_TREK

Kolejny dzień i kolejny trening. Podobnie jak wczoraj, tak i dzisiaj w planie treningowym zaplanowane miałem tempówki. Jednak dzisiaj wsiadłem na "Mariana" i założenie treningowe pojechałem wykonać na leśnych duktach.

Z Szamotuł spokojnie przez Szczuczyn dojechałem do Twardowa za którym wjechałem do lasu i dotarłem do Obrzycka. Z nadwarciańskiego miasteczka lasami dojechałem do Wronek. Podczas tej części treningu wykonałem dwie dziesięciominutowe tempówki.

Przez Wronki przejechałem spokojnie i następnie mostem przez rzekę Wartę a następnie przez rondo Europa udałem się na dostrzegalnię przeciwpożarową. Wykonałem na niej cztery podjazdy. Podjeżdżając i zjeżdżając po przeciwnych stronach górki.

Gdy zjechałem po raz kolejny za górkę, zatrzymałem się nad stawami przy których siedziała para romansujących łabędzi, co uwieczniłem na zdjęciu ...


Z dostrzegalni przeciwpożarowej tą samą drogą co wcześniej, wróciłem do Obrzycka wykonując po drodze kolejną tempówkę. Od Obrzycka do Jaryszewa przejechałem asfaltem, wykonując na całej długości tego odcinka następną ostatnią dzisiejszego dnia tempówkę. Z Jaryszewa już spokojnie drogami leśnymi przez Sycyn dojechałem do Piotrkówka, by następnie drogą asfaltową dotrzeć do Szamotuł i zakończyć trening.myśli

W nadchodzący weekend zamierzamy z Mike-m urządzić sobie dwudniowy "Chojno Camp" w Puszczy Noteckiej. Braciszek na pewno wymyśli ciekawe trasy i przeżyjemy kolejną fajną przygodę :) Relację na pewno znajdą się na blogu. Oby tylko pogoda dopisała ...

W sumie pokonałem 61,20 km w czasie 2h 16min 44sek ze średnią prędkością 27,1 km/h
HR śr 150 , HR max 173 , Spalone kalorie: 2160 kcal. Przewyższenie 180m. Kadencja śr. 86.
Temp; 27 °C , Wiatr: płd.-zach o prędkości 6 km/h

4 komentarze:

  1. Też nie było opisów cwaniaczku!

    OdpowiedzUsuń
  2. I od razu lepiej wygląda! Że ja to przeoczyłem :)
    Pilnuj mnie, pilnuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,

    PIO_TREK:

    http://epoznan.pl/gallery/0fbf3e689d31eef6a3b15b8867baf116/4e579744e9242.jpg

    Przerwa w pracy na drzemkę :D

    http://epoznan.pl/news-news-27229-Wolnica_wypadek_samochodu_i_tramwaju

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie drzemka tylko chwila medytacji.
    Właśnie obmyślam plan działania :)

    OdpowiedzUsuń