sobota, 24 września 2011

"Generalka" po Kole ...

W końcu na stronie; http://www.tt.home.pl/gogolmtb/www/wynikimaraton/grand_prix_gen11.pdf 
pojawiły się wyniki "Klasyfikacji generalnej" po maratonie w Kole. Przysłowie mówi; "Lepiej późno, niż wcale", ale w tym przypadku lepiej byłoby gdyby nie było ich wcale ! Piszę tak dlatego że tabela na której widnieją wyniki jest całkowicie pomieszana, a jeden zawodnik występuje często w kilku miejscach, bo rozdzielone ma niektóre swoje maratony !!!

Nie byłbym sobą, gdybym nie spróbował tego jakoś uporządkować. Do mojej klasyfikacji, zgodnie z regulaminem, brałem pięć najlepszych wyników, odliczając najsłabszy wynik jeżeli było ich więcej.
Z góry przepraszam jeśli pominąłem któryś z wyników, ale w tej tabeli naprawdę trudno czegoś nie przeoczyć!

Przed niedzielnym maratonem w Łopuchowie, klasyfikacja generalna przedstawia się następująco;


Kategoria M2
  1. 2202 pkt. Wiktor Michał        / Great Poland Bike Team    ( 5 wyścigów )
  2. 2000 pkt. Tecław Radosław      / Corratec Team                   ( 4 wyścigi )
  3. 1991 pkt. Swat Sebastian        / Swat Team                         ( 4 wyścigi )
  4. 1810 pkt. Rybczyński Mateusz / Rybczyński s'Olivier Team    ( 4 wyścigi )
  5. 1808 pkt. Pluciński Oscar        / Corratec Team                    ( 4 wyścigi )
  6. 1791 pkt. Banasik Bartosz       / Torq Superior MTB              ( 5 wyścigów )
  7. 1781 pkt. Bejm Bartosz           / Corratec Team                    ( 4 wyścigi )
               
Kategoria M3
  1. 2360 pkt. Lonka Radosław       / Corratec Team                ( 5 wyścigów ) 
  2. 2265 pkt. Kustoń Piotr          / Great Poland Bike Team ( 5 wyścigów )
  3. 2182 pkt. Wasilewski Mateusz / Aves Murowana Cykloza   ( 5 wyścigów )
  4. 1960 pkt. Pawlak Artur           / Can - Pack                       ( 5 wyścigów )
  5. 1887 pkt. Zbroszczyk Michał   / Pyrcyk Poznań                  ( 5 wyścigów )
  6. 1817 pkt. Badowski Michał     / Nieświadomi Września      ( 4 wyścigi )
  7. 1716 pkt. Sołtys Wojciech      / Emed Racing Team           ( 4 wyścigi )

P.S.
Mike w doborowym towarzystwie nadal utrzymuje się na pierwszej pozycji!
Ja natomiast spadłem na drugą pozycję, ale pozycja za Radosławem Lonką to nie wstyd a wręcz zaszczyt :)
W Łopuchowie muszę się jednak bardzo starać żeby obronić drugą lokatę !

Do zobaczenia w Łopuchowie, i niech zwyciężą najlepsi !!! Powodzenia !!!

PIO_TREK

    3 komentarze:

    1. 2 miejsce obronisz na pewno!!

      Twój kolega tez 1 obroni!!

      Gratulacje!!

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziekujemy za wsparcie i wiare w nasze możliwosci... Obawiam się jednak Michale że ja skącze na 4 pozycji jezeli wszyscy konkurenci pojawią się jutro w Łopuchowie. No ale być tuż za takimi zawodnikami to ogromny powód do dumy!
      Coś mi nie gra z obliczeniami Pio_Trka... według moich powinien obronić pierwszą lokate, no ale ja zawsze byłem kiepski z matmy:)

      Pozdrawiam

      Mike

      OdpowiedzUsuń
    3. Michał!

      Nie mówię że nie obronię pozycji, bo na pewno nie oddam go bez walki ! Ale chyba nie do końca rozumiesz zasady punktacji :)

      Mike ma jeden wyścig więcej, niż reszta doborowej stawki która "raczej" zdobędzie więcej niż +/- 410 pkt jakie do niego traci :(

      U mnie sytuacja jest podobna :(
      Musze zdobyć więcej punktów niż mój najsłabszy wynik, czyli 426, lub p.Badowski musi zdobyć mniej niż 451 punktów jakie do mnie traci !
      Wtedy obronię drugie miejsce :)

      Dziękujemy za wiarę i wsparcie, które na pewno się przyda :)

      Pozdrawiamy !!!

      OdpowiedzUsuń