środa, 28 września 2011

100% Lansu... / Mike

Żyjemy w naprawdę pokręconym miejscu na ziemi. Latem pada na łeb prawie bez przerwy, jadąc na urlop nad morze jednego możesz być pewien że nie będzie pogody, no i tego że jest cholernie drogo! W okresie gdy na rowerze musisz spędzać po parę godzin dziennie, wieje, pada, masz na bank gradobicie i ciesz się jak piorun  w tyłek Cię nie strzeli… a teraz w cyklu startowym gdy treningi są krótkie i raczej spokojne? Piękna pogoda, brak wiatru i tak już któryś tydzień. Oczywiście nie narzekam, niech tak będzie do wiosny! Ale przyznacie chyba ze klimat zaczyna wariować…
To był jeden z najpiękniejszych dni tego roku, a więc i trening był cudowny. Spokojna regeneracyjna jazda w 1 strefie, zabawa kamerką, zero napięcia pełen luzJ Jak zwykle ( ostatnio ) udałem się nad Rusałkę i Strzeszynek. Niezastąpiony redaktor Piotr Kurek twierdzi że tak często na niej razem z Panem Ryszardem jeżdżą że są jej współwłaścicielami, ja jak już wspomniałem ostatnio często tam bywam ale jakoś ów Dżentelmenów nie spotkałem…

Na plaży w Strzeszynku sporo plażowiczów korzystających, pewnie już z ostatnich pogodnych dni tego roku, na ścieżkach dużo spacerowiczów, rowerzystów i tych co im się wydaje że Nordic Walking uprawiają. Już o tym kiedyś pisałem…
Nogi po Łopuchowie w pełni zregenerowane, fajnie dziś kręciły, czasami musiałem się hamować by za nadto się nie rozbujaćJ

W Niedziele jadę na Kaczmarka do Wolsztyna więc jutro pewnie coś krótkiego i interwałowego.  Kilka razy stosowałem już podobne cykle obciążeniowe pomiędzy wyścigami odbywającymi się co tydzień i się sprawdzają więc nie będę niczego zmieniał.
Naprawdę szkoda że sezon się kończy… Po ścigałbym się jeszcze no ale założenia treningowe i cele na sezon są z betonu i nie ma taryfy ulgowej. Jak zaplanowany koniec to zaplanowany koniec!

1:44:16
Hr avg 131, Hr max 161, dist 39.2km, spd avg 26.4km/h, cad avg 98, asc 110m, kcal 1139, zmęczenie 2

2 komentarze:

  1. Zepnijcie się mocno w tym Wolsztynie, Konwa startuje. Podobno jest słaby, może da radę go porobić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Porobić... Taaaaa w Tomboli:)

    OdpowiedzUsuń