środa, 1 września 2010

Pierwszy wrześniowy trening / PIO_TREK

Dzisiaj postanowiłem wykonać zwykły trening bez żadnych szaleństw i fajerwerków. W tym celu udałem się asfaltem w kierunku Piotkówka, i dalej leśnymi duktami do Obrzycka by dalej lasami dotrzeć do Wronek. We Wronkach zrobiłem sobie krótką przerwę na picie i banana, a następnie tą sama drogą wróciłem do domu. Pogoda dzisiaj dopisała, dzień był pogodny. Temp: 18 °C. Bezchmurnie.Wiatr: płn.-zach. o prędkości 29 km/h.
Ten dość silny wiatr trochę utrudniał dzisiejszą jazdę, ale mimo to trening zaliczam do udanych. Na początku trochę czułem nogi po przedwczorajszym teście, na szczęście po kilkunastu minutach sytuacja uległa poprawie i dalej trening przebiegał bezproblemowo. Całą trasę przejechałem spokojnie.
Pokonany dystans: 59km. Czas: 2h 12min. Vśr: 27km/h. HRmax: 165. HRśr: 144. Spalone kalorie: 1616 kcal.
Niestety sport-tracker nie zapisał śladu GPS, dzisiejszego treningu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz