środa, 15 września 2010

Łaskawa pogoda / Mike

Z racji na to że dziś matka natura była łaskawa i po południu niebo sie roztąpiło i zaświeciło słonce udało sie zaliczyć trening w lesie. Było sporo błota i grunt był solidnie nasączony więc kleił rower. Jechało sie super, starałem się nie przeginać i jechałem na 70% na podjazdach moze na 80%. pojechałem na dostrzegalnie P-Poż w Stobnicy. Tak więc było kilka górek. Udało się podjechac ściankę w stobnicku z środkowego blatu! Wiem wiem Pio_trek robił takie rzeczy w Lutym! Ale ja nie jestem superbohaterem. Z dyspozycji dnia dzisiejszego jestem bardzo zadowolony. Na koniec 20 min rozjazdu.


Widok z pod dostrzegalni na Puszce Notecką
Hr avg 149, Hr max 202( polar coś znowu świrował pod koniec ), dst 49.9km, spd avg 23.3, cad avg 95, asc 165, kcal 1406, zmęczenie 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz