środa, 29 września 2010

MikeBike is back on the air :) / Mike

Hura Hura Hura. Znalazłem wczoraj moje filmy z przed paru ładnych lat. Nakręcone zostały w czasach gdy uprawiałem Trial rowerowy i prowadziłem własną malutką firmę projektującą i produkującą ramy rowerowe. Trialowe ramy które widać na tych filmach pochodzą właśnie z mojej "manufaktury".
MB 1, 2, 3 to ja i kilku raider-ów z Szamo.  pozostałe dwa to filmy promocyjne zawodnika którego sponsorowałem.
Jak się  to wszystko ogląda po tylu latach, wracają wspomnienia, wspaniałe wspomnienia. Ah to były czasy:) Aż się łezka w oku pojawia. Kurcze zbuduje sobie jeszcze trialówke! Tylko co na to sponsor...

Wszystkie filmy znajdziecie poniżej oraz w dziale wideo Miłego oglądania.

Mb video 1

Mb video 2

Mb video 3

Łukasz Dotoń zawodnik sponsorowany przez Mikebike company :)


Pozdrawiam

Mike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz