sobota, 22 stycznia 2011

The end off / Mike

Dzisiejszy trening zawierał prawie wszystko. Pękną pogodę, lód, błoto, upadki, dukty leśne, szosę i ten pierdo... wiatr. Ale najważniejsze, niestety smutne, wydażenie dzisiejszego dnia to pęknięta rama w mojej zimówce...


Nic nie trwa wiecznie...

Po wielu latach wiernej służby wielu tysiącach kilometrów przejechanych, niezliczonej ilości gór zdobytych i cudownych chwil spędzonych razem muszę pożegnać moją ramę 26UK. Będę za tobą tęskniła a pamięć o tobie pozostanie na zawsze w moim sercu...

Z racji na przepiękną pogodę nie chciałem kończyć treningu tak szybko w dodatku na dziś miałem zaplanowane 2,5h jazdy. Dobre w posiadaniu kilku rowerów jest to że jak jeden wyzionie ducha, wsiadamy na drugi i jedziemy dalej:) Tak więc drugą część treningu wykonałem na kolarzówce. Do Ostroroga wiatr w twarz o sile 35km/h. Powrót szybki... bardzo szybki:)


Hr avg 142, Hr max 174, dist 55km, asc 100m, kcal 1616, zmęczenie 6,5

Myśl dnia: Zawsze patrz na pogodną stronę życia!



Lasy nieopodal Lipnicy



To samo w drugą stronę:)




Pięknie prawda?


14 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko ja mam problemy sprzętowe w tym roku.
    Ze swej strony dodam że lepiej gdyby górna rura i tylny trójkąt spotykały się bliżej, podsiodłowa by nie była narażona natak ekstremalne siły ścinające:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę co inżynier to inżynier:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Niech śmierć starego, będzie początkiem nowego!" Może; "30PL" lub "30GPBT", ale znając ciebie wymyślisz coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już ewolucja to "29GBPL"
    Koła 29 cali to będzie hit sezonu 2011 w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyszek myślałem o "30", bo Mike 1 kwietnia właśnie tyle kończy. I to przełom w jego życiu ;) Teraz przyszedł mi do głowy nowy pomysł : "30M-3PL", bo wchodzi w kategorie M-3.
    P.S. Ciekaw jestem jak się ustosunkuje do naszych propozycji ? Pewnie nazwie rower : "Rosomak" :)

    Po za tematem. Świetny film z you-tube-a wrzuciłeś na bikestats, Zbyszek :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 26Uk była jedyna w sowim rodzaju, nic jej nie zastapi. Nazwa wywodzi się od rozmiaru kół a nie mojego wieku. Tak więc propozycja Zbyhaa jest najbliższa mojemu nazewnictwu. Nazwy jeszcze nie mam. Coś się wymyśli... Może HMB " Right behind You"

    P.S. temu kto rozwiąże w pełni ten skrót będe woził bidony... na treningach rzecz jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałem Cię z tej strony Mike :)

    "Activita HMB XXL kompleksowo oddziałuje na ludzki organizm, dzięki czemu stał się jednym z popularniejszych i najczęściej stosowanych przez sportowców suplementów. Do jego niewątpliwych zalet należy silne działanie antykataboliczne zapobiegające rozpadowi białek ustrojowych. Dodatkowo, dzięki zwiększeniu o ponad 50% anabolicznego działania treningu, znacznie ułatwia przyrost siły i masy mięśniowej, bierze także udział w procesie tworzenia tkanki mięśniowej.

    Activita HMB XXL wykazuje silne działanie spalające tłuszcz (poprzez stymulację organizmu do czerpania energii z zapasów tłuszczowych), zwiększa kondycję organizmu, poprawia wytrzymałość mięśniową oraz wydolność tlenową. Chroni również organizm przed niekorzystnymi skutkami stresu, długotrwałych wysiłków fizycznych, pomaga także w łagodzeniu przypadłości wieku późnego.

    Activita HMB 1250 XXL polecane jest osobom aktywnym, sportowcom wyczynowym, a także w trakcie trwania kuracji odchudzającej."

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogi Piotrze nie wystarczy wkleić skrótu do pierwszej lepszej przeglądarki. Użyj głowy od tego ją masz.

    Konkurs trwa dalej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając ciebie skrót jest nie do rozszyfrowania!
    Nie bawię się :)
    P.S. Każdy szuka rozwiązania tak jak lubi. np. w przeglądarce. Moim zdaniem rozwiązanie jest właśnie takie. Nie trafiłem. Trudno.

    OdpowiedzUsuń
  10. "HMB - Hand Made Basement" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. R.I.P biedna rama!

    Zbyszek, jeżeli 2011 będzie rokiem na 29" w polscy może będziesz chciał jeden? Chyba musimy zacząć poważniej myśleć o tych dużych kołach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio dużo czytam www.bikerumor.com i inne strony z USA i spodobały mi się 29 i single speed.
    Obecnie mam mało pieniędzy, ale kiedyś na pewno sobie kupie takiego: http://surlybikes.com/bikes/karate_monkey_complete

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę więcej info o temat 29er.

    http://www.sauserwind.com/diary.asp

    Konkretny test od mistrza świata.

    OdpowiedzUsuń
  14. 29er to z pewnością przyszłość kolarstwa górskiego, zwłaszcza jego maratońskiej odmiany. Niestety zmiana rozmiaru kół wiąże się ze zmiana ramy, widelca i samych koł. A to generuje koszty... poważne koszty. Tak więc na razie, przynajmiej ja pozostane na mniejszych kółkach. Ale z chęcią osobiście przetestowałbym taki rowerek... :)

    OdpowiedzUsuń