poniedziałek, 27 grudnia 2010

Test na progu mleczanowym nr1 / Mike

Dziś przeprowadziłem test na tętno na progu mleczanowym. jak się go przeprowadza już wielokrotnie pisaliśmy więc wszyscy wiedzą a jak nie wiedza to niech doczytają.

Interesujące są za to wyniki...

Test wykonałem na trenarzeże
Po pierwsze pomimo prawidłowego przebiegu, test zawiera błąd. Bo jak nazwać średnie tętno na progu wysokości 185 udeżeń na minutę?

Ale taki wynik mnie bardzo cieszy.

Rok temu pierwszy test sezonu 2010 też dał podobny wyniki. Wtedy było to 183 uderzenia. Więc jest jakaś prawidłowość a w treningu kolarskim powtarzalność to 80 procent sukcesu.
Dodatkowo świadomość że na początku sezonu jestem w stanie przez 30min jechać z takim obciążeniem jest pokrzepiająca.

Pozostaje przy obecnych strefach i tętnie na progu w wysokości 176 uderzeń. W końcu kilka wyścigów to solidny fundament wiedzy na temat moich możliwości poza tym moja kolarska intuicja mówi mi że tak jest. Wiec komu mam ufać jak nie sobie...

1h treningu, dist 36km, Hr avg 165, Hr max 189, kcal 807, zmęczenie 7

2 komentarze:

  1. Coś nam te testy nie wychodzą Mike :) Pamiętasz mój pierwszy ? Już byłem w pro_elicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to jest piękne w byćiu trenerem samego siebie:)

    OdpowiedzUsuń