niedziela, 20 lutego 2011

Zima wróciła więc to czas na nowy plan ! / Gabor

W piątek byliśmy w Czaczu i poza kupnem fajnych rowerów, znalazłem to co już od dawna chciałem kupić; Narty biegowe! Yeah!
Na weekend miałem więc zaplanowane wspinanie i bieganie na  "nowych" biegówkach !


W tym dniu zrobiłem ponad 2 godzina na nartach z Ogrodów do Strzeszynka i z powrotem. Pogoda była super, ok -2, -3 stopnie czasami nawet słońce wyszło ! Piękny dzień!










Od połowy dystansu, czułem że coś nie jest tak z mimi nowymi butami, palce i pięta zaczeły bardzo boleć !

5 komentarzy:

  1. Super pomysł. Kedyś musze sam spróbować:) Ciekawe jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabor! Ty to jesteś multi-sportowiec :)
    Czy jest sport, którego nie uprawiałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jest to ciekawy sport, szkoda że nie miałem biegówki wcześniej, bo super można na nich trenować. Może być -10, ale nie czuć zimna.Rewelacja! Polecam!

    Ja nie mówię że trzeba wszystkie sporty próbować, ale to jest idealny sport w zimie.

    P.s. Ale życzę nam już wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabor jak w ramach treningu uzupełniającego zaczniesz uprawiac skoki narciarskie to dojdę do wniosku że z tobą moze być coś nie tak:)Żartuje oczywiście:0

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa, tak latać było by fajnie, ale może czekam do następnego sezonu.;)

    OdpowiedzUsuń